sourra
Forumsvar skapade
-
Det tar emot att behöva säga det men jag hade en av mina gottigaste sessions ever i den koskitslagunen. Det var så platt, så platt – som att köra på smält smör. Vi är kompisar igen, jag och TT.
Här är lite skott som Neven tog:
-
Jag blev nästan påkörd av en bilist en gång. Sen dess är jag mycket skeptisk mot bilister.
En tant klev på min fot en gång på bussen. Sen dess är jag mycket skeptisk mot tanter.
En gång träffade jag en bakåtsträvande skeptiker. Sen dess är jag mycket skeptisk mot skeptiker.
Du som oroas av att dina surfande barn är i närheten av kites borde se dig om och inse att det är inte av kites som barn far illa. Springa med sax och åka bil är mycket farligare. Stoppa kritor i näsan också.
-
Jag har läst att på de nya CMOS-sensorerna kan man välja att bara tända vissa pixlar så datamängden bör inte vara nåt problem. Anledningen till att man bara har inspelning i 5 minuter är för att undgå de högre tullavgifter för videokameror. Allt enligt Kamera & Bild.
-
Johanneberg. Närmare bestämt Gibraltargatan 21.
-
Bra val av glugg. Släng på en 1.4x extender på den så blir den riktigt allsidig.
-
Das shit vet jag inte men shit är det i alla fall. Vad säger herrarna om avfärd från knölen kring kl 17?
-
-
I vilket hus tänker sig Canon att ha detta?
-
Det ser ut att tillverkas starkare i alla fall
http://www.overstock.com/Electronics/2-AA-2900-mAh-batteries-and-D-Cell-adaptor-w-Case/2947446/product.htmlMen köp dubbla uppsättningar av nåt bra laddningsbart batteri från GP istället och switcha när batterierna blir trötta.
-
Gött gött Magnus. Post 1 bild 4: Skön perv tagen på bar gärning till vänster i bild. Post 1 bild 8: Har ni varit dumma mot Rickard eller varför ser han så missnöjd ut? Kiss i maten? Fan att man missade detta. Klanteri och otur i en salig blandning. Jag skyller allt på Lina.
-
@Eddie 495533 wrote:
Är det så det ser ut hemma i Sverige nu så äter jag upp min returbiljett till frukost.
Smaklig måltid.
-
-
@hengo 495457 wrote:
härligt! synd bara att det inte blåst på 3 veckor på det här jävla skitstället. 4,9 °C är det utomhus också, jävligt nice, bra för vattentemperaturen, om två veckor är det skor som gäller, jippiee..
Här är läget omvänt. Mitt största problem är om jag kommer orka och hinna surfa varenda dag kommande vecka.