Forumsvar skapade

Sida 290 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    2 september, 2008 vid 00:16 som svar på: Förnedra sig lite igen?

Det tar emot att behöva säga det men jag hade en av mina gottigaste sessions ever i den koskitslagunen. Det var så platt, så platt – som att köra på smält smör. Vi är kompisar igen, jag och TT.

Här är lite skott som Neven tog:

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2008 vid 20:51 som svar på: Kite(-surfing?) i Apelviken

Jag blev nästan påkörd av en bilist en gång. Sen dess är jag mycket skeptisk mot bilister.

En tant klev på min fot en gång på bussen. Sen dess är jag mycket skeptisk mot tanter.

En gång träffade jag en bakåtsträvande skeptiker. Sen dess är jag mycket skeptisk mot skeptiker.

Du som oroas av att dina surfande barn är i närheten av kites borde se dig om och inse att det är inte av kites som barn far illa. Springa med sax och åka bil är mycket farligare. Stoppa kritor i näsan också.

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2008 vid 11:43 som svar på: Filma HD med Systemkamera

Jag har läst att på de nya CMOS-sensorerna kan man välja att bara tända vissa pixlar så datamängden bör inte vara nåt problem. Anledningen till att man bara har inspelning i 5 minuter är för att undgå de högre tullavgifter för videokameror. Allt enligt Kamera & Bild.

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2008 vid 09:59 som svar på: Förnedra sig lite igen?

Johanneberg. Närmare bestämt Gibraltargatan 21.

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2008 vid 09:11 som svar på: Fynda objektiv till canon eos!

Bra val av glugg. Släng på en 1.4x extender på den så blir den riktigt allsidig.

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2008 vid 09:04 som svar på: Förnedra sig lite igen?

Das shit vet jag inte men shit är det i alla fall. Vad säger herrarna om avfärd från knölen kring kl 17?

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2008 vid 05:24 som svar på: Smakprov från PKRA St Peter Ording

@skotten 495735 wrote:

Sourra.. you suck.

AMEN!!!!

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 23:23 som svar på: Filma HD med Systemkamera

I vilket hus tänker sig Canon att ha detta?

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 22:25 som svar på: Kraftigaste LR6/AA batterierna som finns

Det ser ut att tillverkas starkare i alla fall
    http://www.overstock.com/Electronics/2-AA-2900-mAh-batteries-and-D-Cell-adaptor-w-Case/2947446/product.html

http://batterycharger.trustpass.alibaba.com/product/11428639/AA_2800_mah_Ni_MH_Rechargeable_Battery_AA_2800_mah.html

Men köp dubbla uppsättningar av nåt bra laddningsbart batteri från GP istället och switcha när batterierna blir trötta.

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 21:47 som svar på: Smakprov från PKRA St Peter Ording

Gött gött Magnus. Post 1 bild 4: Skön perv tagen på bar gärning till vänster i bild. Post 1 bild 8: Har ni varit dumma mot Rickard eller varför ser han så missnöjd ut? Kiss i maten? Fan att man missade detta. Klanteri och otur i en salig blandning. Jag skyller allt på Lina.

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 20:04 som svar på: Innan 00.00

Såklart. Done.

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 16:55 som svar på: Back in the days…

Nicco = En ung Guy?

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 12:10 som svar på: snart är det dags igen!

@Eddie 495533 wrote:

Är det så det ser ut hemma i Sverige nu så äter jag upp min returbiljett till frukost.

Smaklig måltid.

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 12:08 som svar på: alla e välkommnna

@Brushanen 495446 wrote:

jag trtorbjag jag har sveriges minsta pillle

Sliten idag eller Robban? =)

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 08:00 som svar på: Spotguide Västerbotten Uppdaterad

@hengo 495457 wrote:

härligt! synd bara att det inte blåst på 3 veckor på det här jävla skitstället. 4,9 °C är det utomhus också, jävligt nice, bra för vattentemperaturen, om två veckor är det skor som gäller, jippiee..

Här är läget omvänt. Mitt största problem är om jag kommer orka och hinna surfa varenda dag kommande vecka.

Sida 290 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA