sourra
Forumsvar skapade
-
@hengo 493665 wrote:
jävlaer! Torchen var fan inte fager alltså. Men det är säkert en grym kite. När lkommer hden till sverige?
Sant. Den delar ju färger med både kräken i Sandviks IK och Ersmarks IK. Det finns redan en förserie-tolva i Varet. Vet inte när de rullan in från serieproduktion men jag hoppas det är snart för jag är jäkligt sugen.
-
Tror Bonden har ett kraft-agg så har du ett PA som står och skräpar får du gärna ta med det upp.
För övrigt tror jag hårt på att först köra RV1 & RV2, utvärdera dessa event och sen börja jobba med att organisera en tour som man kan sjösätta under våren.
Ang. SM håller jag helt med Hengo.
Lite OT: Jag vet att förut när man gick kurs på ett visst ställe så ingick medlemskap i ”svenska kiteförbundet” (eller något med liknande namn). Finns det någon rikstäckande organisation som ligger i dvala?
-
Lite Torch 2009-pics! Jag diggar fan den gul-vit-svarta även fast den inte har tjejfärger.

-
Jag är övertygad om att folk kommer pusha sig på ett helt annat sätt om det är ett antal tävlingar per år (en i väst, en i syd och en i ost t.ex.). Bara genom att titta på uppslutningen till RV1 så kan man enkelt konstatera att det finns ett sug efter att få tävla och utvecklas. Som Gonzo sa så vore det kul om vi kunde få det här till ett koncept att ”låna ut”. Öland har ju bevisligen ett event-glatt gäng och i Sthlm finns det också organiserat. Ni får ta och styra nåt i söder…
-
Just don’t waste your time putting labels on the columns
-
I can’t see the relation to air temp. Please enlighten me Tony.
-
Banning everyone but themselves is not caring.
-
Jag har inget emot ornitologer, eftersom de normalt sett är vanliga människor som gillar att observera fåglar. Det är de egocentriska jävlarna som tror att deras zoofiliska läggning gör att de har monopol på naturen som jag har svårt för. Som en god vän sa:
”Ornitologer är en grupp som består av två olika typer av människor: De som gillar fåglar och de som gillar förbud” -
Is this the scientific version of ”God dag! Yxskaft!”?
-
@Pepä 493531 wrote:
Jag kommer la ner å kikar lite änna. Finns det varmkorv?
Det är fullt möjligt att det kommer finans en och annan korv. Inte köra då Pepä?
-
Verkar som att karln är på bättringsvägen
-
Burning ass är ett påhitt som de roar sig med på Maskinsektionen på Chalmers. Man tar helt sonika en knapp meter dasspapper, sätter fast ena änden i skitan (use your imagination), doppar den andra i t-sprit eller tändvätska och tuttar på. Nu är det upp till löparen att springa så fort att elden blåses ut. Precis som för piloter är hård medvind icke att föredra. Jag är glad att jag inte läste på M.
-
Problemet är att han ser ut som en Uggla och dessa skrämmer/äter som bekant småfåglar. Han borde rannsaka sig själv.