Forumsvar skapade

Sida 312 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 22:14 som svar på: sätta ihop en kite bar 101

Menar du längst ut på 5:e-linan? Har för mig att det ska vara en Y-grening där så man fäster femman på två ställen i kiten. Eller vad talar vi om för lina?

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 22:06 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Robban Brusberg anmälde sig under dagen.

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 22:02 som svar på: Snabbsvängande kite med lågt bomtryck, finns det?

@debkåusf 489155 wrote:

Justerbart bomtryck samt att draken är tokstabil även vid sjukt mycket linslack! De e la dom största sakerna. E du månne intresserad! Ska du äntligen lägga Kalle anka-prylarna i papperskorgen!!????:laugh:

Den dan jag testar en kite som är skönare och stabilare än Culten ska jag fundera på saken. Än har det inte blivit mycket funderande om man säger så.

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 19:29 som svar på: Snabbsvängande kite med lågt bomtryck, finns det?

Vad är största skillnaden mot SB3 förutom bomlösningen?

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 19:27 som svar på: Torch-09

Trodde vi kom fram till att det är enklare för folk att relatera till 2009 än till Generation 10.

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 19:18 som svar på: Torch-09

Sorry, tänkte inte på det. Back to the future!

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 18:25 som svar på: Torch-09

Körde du 2008 eller 2009 års love machine?

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 17:53 som svar på: Ibland ska man inte gå ut, (hjälp att laga min kite)

Ja för tusan, klart du ska laga härket. Shockwaven är en jäkligt kul kite!

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 16:40 som svar på: Brazil

Hehe, gottigott. Skönt att se att old school lever =)

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 16:29 som svar på: Boende gbg…

Landala är bra för samåkningen. Direktbuss till Chalmers Lindholmen utanför dörren är det också. Kostar noll och ingenting att åka med Chalmersbusskort.

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 13:38 som svar på: Boende gbg…
  • sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 13:33 som svar på: Boende gbg…

Det är fan inte kul att fixa boende när man är ny i stan. Jag har lagt ut lite krokar. Vi får se om det blir nåt napp. Annars har jag typ 4 år kötid som jag inte har nån nytta av som man kanske skulle kunna fixa nåt kortsiktigt med. Man åker nämligen ut när man inte tagit nån poäng på ett halvår…

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 09:36 som svar på: Naish Kite´s!!

Just ja, jag rör ihop det. Det är ju du som är från Jura 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 05:04 som svar på: Lite feedback om utrustning till en nybörjare!

Du står och vacklar mellan två riktigt bra kites. Culten är lite mer förlåtande och stabilare när man klantar sig. Den drar mindre i svängar och loopar och är på det hela taget mindre extrem. Bara för att den är lättåkt betyder det dock inte att det är en kite man växer ur (Falle som driver Fahlen Surf har kitat i snart 10 år är helt såld på Culten). Urkrokat, vågridning, höga hopp, freestyle – den funkar till allt och är en sjukt kul kite.
    Jag kör själv Cult och har så gjort i ett år och jag har inga planer på att överge modellen. Jag skulle alltså rekommendera Culten eftersom din utvecklingskurva nog kommer bli brantare med den och skulle du mot all förmodan känna att du måste ha mer power om ett par år är det ju bara att byta till Torchen då.

Och Thorn-brädan då? Den är fan underbar. Jag lånade med mig en sån till Portugal i ett par veckor och det blir helt klart en sån för mig nu.

• sourra

sourra

Medlem
    11 augusti, 2008 vid 00:24 som svar på: Naish Kite´s!!

@kvabbso 488372 wrote:

mmmmmmmmmmm…………..

Gött att du hittat en bild från Jura-perioden. Ang. kvalitet – kolla in den här tråden http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2348406&st=0&sk=t&sd=a
    Te-Pe Kites?

Sida 312 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA