sourra
Forumsvar skapade
-
Gonzo har redan börjat rodda party så du kan vara lugn Nicco.
-
@mjersen 484914 wrote:
så man får max ha 15 i golfbagen om den ska va gratis.. e detta utöver de det vanliga bagaget som e 20kg eller nått?
Japp, och är de kinkiga så kan de be att få se golfgrejerna. Har hört att det inträffar vid röd vecka.
-
Hehe, ja det är några pärlor där. 3:45 har hög ojojojnejnejnej-faktor
-
Hell yeah, kommer bli riktigt kul. Det är inte PKRA vi snackar så jag hoppas på att få se en jäkla massa ”vanligt” folk som tävlar/köttar.
-
Me know, jag har flugit med TAP förut och kört golfbagsblåsningen. Jag siktar på samma lösning nu också men man ska vara fullt medveten om att TAP har en definition på vad en golfbag får innehålla och att de dessutom vet att folk utnyttjar detta. Så visst, om de sväljer det så tackar jag och tar emot men jag blir inte förvånad eller upprörd om jag åker på överviktskostnad. Vi ska vara glada att vi inte är vindsurfare…
-
Hehe, hade han inte varit enarmad och haft en massa skit att fixa med inför en resa så…
-
@johnk 484778 wrote:
Vi borde ses lite mer offline så man kan med att vara ironisk på riktigt 🙂 Surfar du aldrig? 😉 Djungeltelegrafen sa nåt om spricka i handen? Inget som hindrar dig i Portugal hoppas jag!
Ska till ortopeden om en halvtimma och få domen. Allt hänger på hur det har läkt hittills…
-
@Wibban 484757 wrote:
Det är väl alla dina kameragrejer som väger Johan *s*.
Ta den med största objektivet runt halsen så sparar du några kilo till 😉Ska fan stoppa det i ändtarmen. Kommer spara 4 kg lätt!
-
Har för mig att 30 kg är ok på Long Haul. Det var det till Kap Verde. Men nu snackar vi kortflyg och då är det minsann kinkigt… Men det blir bommar och sånt i handbaggage.
-
@stebe 484725 wrote:
Jo kanske nu, men om en månad gör du du fetaste Blind Judgen i Läjet! Gött att se nån som satsar!
Så passande. Om drygt en månad är det contest. Mer info kommer snart…
-
lämnat datorn obevakad nu igen?
-
Snart bär/går det av…
Guincho:

-
Det är en generationsfråga Eddie.