sourra
Forumsvar skapade
-
Men jag får nog säga att de limegröna höjer sig över de klassiska gubbfärgerna.
-
Hell yeah! Jag har bestämt mig för att köra på girly colors i år eftersom man måste pusha sig lite mer då för att inte se fjollig ut =)
Jag tycker det är jävligt goa färger som sticker ut alldeles lagom. Men det finns lite mer grabbiga färger också för den som är rädd att missuppfattas pga sitt färgval. Rena gubbkulörer lyser dock med sin frånvaro.
[IMG]http://www.kiteforum.com/download/file.php?id=20534&mode=view[/IMG]
-
Du är inte så dum du unge herr kvabbso. Det vore ju klockrent att ha som monopod så det inte kommer in salt, vatten och sand i stativet. Det gäller bara att sänka ned en skruv med rätt gänga upptill.
-
You can ask me right away buddy…
-
Tyckte inte det var nåt fel med kvalitén. Däremot hade det inte skadat att kitta Alex med ett stativ, det skakar så dant nu.
-
@Krillan82 484518 wrote:
Du glömde alltså en Kite. på stranden. Hmmm de e fan skillat
Kan det varit så att Mat gav kurs och hade ett helt gäng med kites ute? Nää… :tongue:
-
sourra
Medlem22 juli, 2008 vid 18:48 som svar på: Ang Kiteolycka och Kommunens ansvar för sina medborgare/skattebetalare!De är inte intresserade
-
Haha, det är så sant som det är sagt Eddie. Min bättre hälft, som är född i mitten på 80-talet, såg minst sagt frågande ut när jag rev av några klipp och pekade på dess storhet. Jag har tyärr inte hittat några klipp med Gösta – gubbsjukan personifierad.
-
Hehe, du är en sann humorist du John.
-
Skånest finest…
[YOUTUBE]344BdWFNn2M[/YOUTUBE]
-
-
Japp, skruva av locket och spraya i lite sprayfett. Men bara lite, du vill inte ha kiten full med grease.
-
Mmm, sekret-spott…
-
@above_the_law 484357 wrote:
Hur svårt kan det vara?
Du skulle häpna om du visste hur svårt det faktiskt kan vara Nicco…