sourra
Forumsvar skapade
-
Fan, Krillan drack ju två liter rött på invigningen!
-
@JohanW 482130 wrote:
nääämen vad kör du för bräda johnny… najs bilder grabbar
Nevens bräda blev så ledsen av att bara stå och vara trasig så jag tog fram symaskinen, sydde ihop strapsen och tog ut den på lite grönbete. Den var trött men lycklig när vi åkte hem vid 22.
@surfmc 482145 wrote:
Pimpigt med rosa kite 🙂 Din Johan?
Oh yeah! Är numera stolt ägare av två rosa och en lila =)
-
Gött initiativ! Var ska ni ha vinchen?
-
Det där lät inget vidare. Han borde ryckt QR:en ifall det var fara å färde. Det kan förresten inte ha varit så att ”idiothelvetet” var helt obekant med kites och därför inte såg det farliga? (Bara spånar här)
Nåväl, kul att det finns instruktörer som sköter sig exemplariskt. Det var bergis Lidde eller Stellan.
-
Nice nice! Det är Steffo-Vicky va? Fan, den gossen har det bra han. Hela hans liv är en jäkla kiteresa =) Göttiga bilder förresten!
-
Haha, fan vad jag diggar den bussen!

-
Ha som mål att lära dig nåt nytt varje session, om än det bara är nåt litet du lär dig. Låter som att du uppfyllde målet idag =)
-
Ja, mellan kl 10-18 och därefter får man köra på hänsyn och förnuft ifall det är nån i vattnet. Hellre förbjudet mellan 10-18 under sommaren än 00-24 jan-dec.
-
@Thörn 481713 wrote:
Vart är vinden? Jag vill kita NU…
Sourra, fixa!
Ok, jag åker bort.
-
@Mackan 481514 wrote:
Kört en hel del med mina minimals 7’6 & 8’6 och 12a Naish Cult i ca 5-6 sekund. Kan verkligen rekomenderas. Bästa session av denna modell måste varit downwinder på österlen med stort swell och ca 5m/s för någon månad sen.
Låter jäkligt sweet. Har du testat köra nåt mindre i samma vindar på de brädorna? Det borde funka fint.
-
@Blackadder 481484 wrote:
Grattis Neven. Fan va du har pimpat signaturen Sourra. Riktigt snyggt!
Tack tack, man måste ju tänka på VSKs grafiska profil! Grattis igen Neven!
-
@sekura 481509 wrote:
Det är för att de som säljer sina zigma kites har köpt dom för inköpspris, och sedan har de i en säsong, sedan säljer dem sina kites dyrare än vad dem betalade. Sen köper dom 2009 för inköpspris, och tjänar lite deg.
Nope, det är ingen som köper sina kites till inköpspris. Sen är det inte så vansinnigt mycket Sigmakites ute till försäljning heller. Räknar du antalet Best, Cabrinha och EH t.ex. så kommer du häpna över hur många av andra fabrikat som säljs. Men anledningen till att det är så många utlagda ungefär samtidigt är att vissa teamåkare har förmånen att få tillgång till 2009-grejerna innan övriga marknaden.