sourra
Forumsvar skapade
-
@kiters_se 481377 wrote:
Antal träffar KiteSUPing på Google = 0.
Känner mig ganska innovativ 😉
Få se hur många träffar det är om några månader?
Ha det!
P
Åja, det är nog snarare Wacko som ha credden för ”sportens” födelse.
-
Har du kollat med Falle & Co (se min signatur)?
-
Bra fråga. Om jag ska gissa så tror jag det är för folk som:
a) är bomtrycksfetischister
b) vill ha onödig mycket depower
c) folk som passar in på både a) och b)I år levererades bommarna satta 1:1 så det var nog aldrig tanken att de skulle köras 2:1.
Säg till om du hittar det definitiva svaret på din fråga =)
-
40°C i medeltemp? Nädu, hehe det är det ju inte ens i Death Valley. Klart det är maxtemp. Men jag håller med om tempen på Cypern. Fy faen vad det är illa då det passerar 40 och dessutom inte blåser nåt. Fast i Egypten blåser det…
-
@Brushanen 481229 wrote:
McEnroe är ju den coolaste och briljantaste spelaren genom tiderna!
Hadlow är ju också en av de briljantaste åkarna genom tiderna men cool vettifan om han är. Tror att Leyton Hewitt hade varit en bättre liknelse vad det gäller humöret. Sorry, my bad.
-
Bomtrycket på Helixen är bara jobbigt i 2:1
-
Nej det är väldigt sant. Det får bli i v2. Eller tilläggstavla.
-
@Neven 481155 wrote:
Du menar: http://www.soulglasogon.e-butik.se/shop/?artnr=08SG%2D039
Klassiska…
Ja fast med rosa skärm…
-
Jag håller med Hengo. Jävligt gött och se att nån kan prova lite andra vinklar istället för att falla in i den stereotypa mallen för hur en kitefilm ska vara, eller försökt apa efter Gordon. Tycker längden på filmen var perfekt och slowmon matchade musiken bra. Jag blev bara sugen på att åka och inte det minsta sugen på att gnälla.
-
Yes, det var ju under omständigheterna det absolut bästa alternativet. Får nästan säga grattis!
-
Vad hände med visorshades med rosa skärm?
-
Bättre sent än aldrig 🙂
-
Kohagen är det ju inte en enda sund själv som badar i och eftersom det inte är en strand som sköts av kommunen så gäller det inte där. Generellt med avstånd till badare på sandstranden om du kör från Kohagen är: När en vanlig, icke-kitande människa tycker det är obehagligt är vi för nära. Skulle kunna tänka mig att 50 meter är ett bra avstånd OM man nu tvunget måste vara i närheten av badande eftersom man då inte har en kite flygandes över skallen som badare. Sen är det ju bara att glömma att hoppa i närheten av badare. Använd förnuftet. Den som är inblandad i en incident med badare och strandgäster som gör att vi inte får köra längre har ett liv i tjära och fjädrar att se fram emot.
-
Shinn? Jag trodde han hette Mark Skim.