Forumsvar skapade

Sida 331 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    28 juni, 2008 vid 21:33 som svar på: Casio Exilim F1

Har en polare som köpt en HF10 som jag är jäkligt sugen på att testa. Frågan är bara om det är nån vidare poäng med att gå på HD eftersom det tycks vara ett sånt satans meck med att redigera det.

• sourra

sourra

Medlem
    28 juni, 2008 vid 21:27 som svar på: Nyheter på www.mikeblomvall.com

Hur gick det idag Mike? Hörde nåt om att du kom fyra och att Langeree tog hem det hela, stämmer det? Jag hade verkligen hoppats på att få se dig på pallen, av flera anledningar =)

• sourra

sourra

Medlem
    28 juni, 2008 vid 21:17 som svar på: Casio Exilim F1

Som jag har förstått det har den ett stort minus och det är att man inte kan fokusera medan man filmar så man får först fokusera, sen filma. Jag kan tänka mig att det är bättre att spendera de där pengarna på en riktigt vass ”vanlig” videokamera. Panasonic GS-500 är t.ex. sjukt fet. Det var med en sån som Andy Gordon filmade den där första super-slowmofilmen som Davids postade här för drygt ett år sedan. (http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47508 , post #30)

Det finns en del Casio-reviews på nätet, bl.a. http://www.luminous-landscape.com/reviews/casio-exf1.shtml

• sourra

sourra

Medlem
    28 juni, 2008 vid 12:35 som svar på: Bilder Läjet, måndag kväll

Ingen möjlighet till venturieffekter? =)

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 23:01 som svar på: Bilder Läjet, måndag kväll

Har lagt till några bilder nu och tagit bort några. Nu finns t.ex. Stebe med på bild. Stebe är nog den enda jäveln i världen som kör i huva i slutet på juni.
    Kolla på http://www.jah.se/galleri -> kitesurfing sweden -> 2008 lajet 23 jun

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 18:49 som svar på: Fortuna idag tisdag!

@Hbgkitare 477824 wrote:

Kommer ihåg för 2 år sedan då jag beställde från LaSurf. Tröttnade på att vänta, fick mina pengar tillbaka och gick och köpte mig ett annat märke. Anders har lite otur när det gäller sina beställningar, känns som om Sverige inte prioriteras när det gäller att skicka drakar hit! Tycker det är synd med tanke på att Anders håller världsklass när det gäller kundomsorg, hade leveranserna funkat snabbare hade jag nog också varit en Slingshottare!

Det är baksidan av att alla prylar tillverkas i kinesien.

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 18:45 som svar på: mitt största problem e äntligen löst!

Gött Martin, äntligen kan du olla loss ordentligt!

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 18:29 som svar på: stick iväg sourra

Hahaha, Hallåja!

(Gick inte att hallåja igen)

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 18:10 som svar på: skotten is getting old….

Det vore prima att komma ned men jag har tyvärr planerat in lite annat för helgen.

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 17:54 som svar på: Läjet är bättre än

@pihlblad 478214 wrote:

50 ggr fy fan! Nu menar jag ju när riktningen ligger sydväst eller väst!
    Tycker det är stökigt i Viken!

Men du tycker ju alltid att det är stökigt Stoffe. =)

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 17:52 som svar på: Ett tips för nybörjare med flera

På PL är ju hela öglan fäst i kardborre så man kan få den att lossna utan att nånting löser ut. Fattar inte varför vissa kitemärken har någonting annat än 100% symmetrisk release! Är det för att man som designer är för egotrippad för att erkänna att nån annans lösning är bättre än det smäck man själv har utvecklat? Mat Pendles jävla skit-release är ju redan legendariskt dålig fast den kom ut på marknaden i år men den är inte ensam om att vara kass. Push away ska alltid vara lika med release.

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 17:43 som svar på: Fan Va Bra Mike!!!!!

Man kan torska en och ändå vinna. Den som vinner första hamnar direkt i finalen i nästa. Det verkar inte ge några poäng att vinna singles (men jag är inte 100% säker på det)

http://en.wikipedia.org/wiki/Double-elimination

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 17:30 som svar på: skitt den filmen vill jag se

@gonzo 478261 wrote:

han har nog sugit i sig en å annan björnebrygd 8,0 innan för att våga det.
    jag hade behöft det i alla fall

Du ramlade ju i björnebrygden som liten. Det är därför du är full hela tiden.

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 17:28 som svar på: stick iväg sourra

Mot Pajala!

• sourra

sourra

Medlem
    27 juni, 2008 vid 17:25 som svar på: Till er som är speed intresserade…

Hur mycket plask pallar 305:an?

Sida 331 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA