Forumsvar skapade

Sida 330 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2008 vid 14:55 som svar på: Annorlunda vågsurf.

Enligt vad jag hört om den där så rekommenderas surfing ej pga bla. pirayor och hela träd som driver runt där

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2008 vid 14:52 som svar på: Vart kan man köpa bindningar?

Ja de är helvetiskt goa men är man ute efter wakebindningar så är man ju fel ute =)

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2008 vid 11:30 som svar på: de e schteek..

@kvabbso 478783 wrote:

Undra när den ******* kommer på en demo dag, finns det inga återförsäljare??

Du ska nog se att Källar-Conny kommer börja kränga dessa snart och pimpkampanjen kommer inte vara nådig. Du kommer inte ens kunna diskutera bänkdiskmaskiner i OT-tråden utan att Conny kommer marknadsföra grejerna direkt i tråden. Det kommer bli fett!

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2008 vid 11:22 som svar på: Götet Måndag?

Rågelund och Getskär är ok båda två men du har inte lika mycket marginal som i Björkäng (som är ett kanonställe för nybörjare). Sen är det en och annan sten som ligger och lurar på RL och GS som man får se upp med.

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2008 vid 11:12 som svar på: Vart kan man köpa bindningar?

Snackade med Mattias om detta och han sa att det är bara att borra på. (Bara för att bekräfta det Broken Neven säger alltså)

• sourra

sourra

Medlem
    30 juni, 2008 vid 11:09 som svar på: stick iväg sourra

Måste fixa med bilen. Har haft påhälsning av Pelle Pundare och hans fönsterkrossarnäve. Gud vad glad man blir…

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 21:18 som svar på: Är våtdräkterna sämre nu?

@gh0st 478719 wrote:

Det är fan kasst.

Hehe, Wacko hade en som såg ut som ett lapptäcke av alla lagningar =)

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 20:02 som svar på: Är våtdräkterna sämre nu?

Ripcurlen lade ned efter 1½ åroch kostade 4200 spänn. Sjukt kass bang for the buck

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 19:59 som svar på: Apel måndag

Thörn har din gammelpinne

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 19:56 som svar på: Är våtdräkterna sämre nu?

På min Rip Curl F-bomb ultra expensive edition har sömtätningen spruckit i grenen och i armhålan. Rätt intressant känsla när det strömmar in 4-gradigt vatten kring paketet. Ska nog unna mig en Xcel jag också och eventuellt en Mystic-torris för bekväma ombyten på kalla vinterdagar.

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 14:28 som svar på: Om man är förkyld…

@WakeNils 478551 wrote:

processen har inget med teknologin som marknadsför produkten att göra då menar du? (inne på djupt vatten nu hehe)

afterwork-surf imorgon eller?

Nej jag menar att det mesta nog trots allt görs med symaskin även om det sedan marknadsförs som nåt som skulle kunna sitta på en rymdfärja =)

Kan bli AW-surf imorgon men i så fall får det bli den ferrariröda som vi åker i. Jag måste lämna in bilen hos nån glastjomme för Paco Pundare var och knackade på inatt. Jag är för övrigt skyldig dig en rattkrycka också för den jag lånade av dig är helt jävla sönderbruten. Sen var det lite pundarblod på handskfacket och passagerardörren också. Mumma. De fick med sig en i-podladdare, en 3.5mm-kabel, 60 kr i mynt och en gammal mobil som låg i handskfacket. I den låg även mitt simkort så tills på tisdag eller onsdag nås jag på mitt jobbnummer.

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 10:35 som svar på: Om man är förkyld…

Nu blandar du ihop produkt och process =)

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 10:34 som svar på: grattis a.k.a kalle!

Grattis Whiplash-Kalle!

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 09:58 som svar på: Om man är förkyld…

Tack Nils, kul att få se den här filmen ännu en gång. De har säkert ett unikt sömnadskoncept. Ultra Niptuck-tråd, Rayon Gaylord-fiber och Kevlar Reinforced Flapjacks.

• sourra

sourra

Medlem
    29 juni, 2008 vid 09:49 som svar på: Nyheter på www.mikeblomvall.com

Ja för fan, stort grattis!

Sida 330 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA