sourra
Forumsvar skapade
-
Hallå! Brädan är såld och bilen är dessvärre full vid det här laget. Hoppas du tar dig ned ändå. Peace!
-
Du lever i en svunnen tid Tompa =)
Men ska du köra båda twintip och vågis kan du nog på något sätt lyckas motivera ett köp av både och. -
Oj, missade. Har 4.5 som minsta och 7.5 som näst minsta
-
Mitt på dagen funkar nog både 7 och 9 men framåt kvällen lutar det mer och mer åt 5. Har du 9 som minsta nu är det ju solklart att det är en femma du ska köpa som minsting.
-
@johnk 476781 wrote:
nån som kör från från götet tur och retur?
Jag kom hem från min vecka i Frankrike idag. Inte vind en enda dag 😡 är något kitesugen
Det går bra att åka med om man befinner sig på Johanneberg med sina kiteprylar kl fem. Omvägar in i Majorna, Högsbo och Hisingen kostar för mycket tid.
-
Vad har du som minsta kite Tompa? Sjuor kan nästan vara lite stora imorgon.
-
Jo just ja, glöm inte vågisarna…
-
Aktuell prognos för västkusten. Whohoo! närmare 17 m/s och 2-3 m waves i Läjet. Ta med era allra minsta kites och kom!
-
Ta en sån knattehjälm med gallervisir då.
-
”Åååh, vad har jag gjort?”
”Håll käften, du sa att du ville. Hurraaa!”
”Ååhh… vad ska Jossan säga…?
”HURRA!!!”
-
Japp, kom upp du med Martin. Det blir ju tråkigt för Johan att köra själv. Tar ju bara 2h från Lomma till Läjet. GO!
-
Tror det är nån som blandat ihop Lenten och Doc Brown
Bild på Wacko

Bild på Doc Emmett Brown

-
@above_the_law 476722 wrote:
Imorgon em går Läjet av:smile: !!!!!
Bra möjlighet att ytterligare fylla på med sköna foton kan jag gissa…OM någon nu kommer vilja stå ute på piren eller ute till höger på klippan och fota ja. Jag vet en kille som inte kommer stå på land…
-
@Falle 476649 wrote:
Satan va bra kitewavesurfing det var i Lejet igår!!!!!!!
Jag tar igen det imorgon. Det ser jävligt lovande. Jag hoppas på att få rasta 4.5:an igen.