Forumsvar skapade

Sida 336 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    21 juni, 2008 vid 20:56 som svar på: Kiteolycka Ribersborg Malmö!

Sluta tjivas pojkar och ge mig news om olyckan istället. Så jävla obehagligt att folk ska behöva skada sig så illa.

• sourra

sourra

Medlem
    21 juni, 2008 vid 12:14 som svar på: Neven gick sönder – behöver skjuts gbg-vbg fredag

Jag menar inte om Neven ska köra knäböj, jag menar om fullt friska personer kör det.

• sourra

sourra

Medlem
    21 juni, 2008 vid 00:48 som svar på: Neven gick sönder – behöver skjuts gbg-vbg fredag

Men Ola Bandola, menar du att knäböj är skadligt även om man har sina korsband kvar?

• sourra

sourra

Medlem
    20 juni, 2008 vid 00:20 som svar på: Fahlensurf.se i ny skrud

@jonaish 476281 wrote:

bra jobbat johan………..

Tack Lillen!
    Får nog lägga till webshoppen som bedrift nu också.

• sourra

sourra

Medlem
    19 juni, 2008 vid 23:52 som svar på: Varbergstrakten NU! (torsdag efter lunch)

Ja det var ett sjukt deprimerande besked. Det var inte värt att vänta till kl 01 för att få 🙁

Det enda ljusa med den här kvällen var att vi hade det rätt kul på sjukan tills det att domen föll. Mycket tack vare att Neven spillde kaffe på sina landstingskallingar. Sjuksköterskorna sneglade lite snett på fläckarna. ”Alltså! Det är kaffe, det är kaffe!” sa Neven. ”Visst” sa dom. Någon bytte till Big boy-pants lite för tidigt…

Krya på dig Neven. Ring om det är nåt som du behöver assistans med så kilar jag över.

• sourra

sourra

Medlem
    19 juni, 2008 vid 13:14 som svar på: Varbergstrakten NU! (torsdag efter lunch)

Sii! Jag, Lina och Neven kommer ned och är på vattnet vid kl 18.

• sourra

sourra

Medlem
    19 juni, 2008 vid 06:55 som svar på: Ribban, motorbåtsförbud

Nu har du sågat din sista stock Stellan!

• sourra

sourra

Medlem
    19 juni, 2008 vid 06:52 som svar på: Fahlensurf.se i ny skrud

@Zilversurfarn 476088 wrote:

Riktigt Najs!
    Gillar speciellt team bilden på Sourra!
    http://www.fahlensurf.se/v4/team.php?member=johan_hedlund 😀

Läjet eller Olofsbo i eftermiddag?

Hehe, man är ju fager av naturen. Lite sånt smått och gått kommer rättas till under helgen.

(Svårt val nu mellan Läjet eller Olofsbo men jag hoppas att vinden vrider rätt tidigt. Dock ser det ju ut att ligga på SSO fram till åtta och det är ju inte optimalt i Läjet.)

• sourra

sourra

Medlem
    18 juni, 2008 vid 22:47 som svar på: Första bädan – ny eller begagnad?

För kort? Hur stor är du pajk? =)

• sourra

sourra

Medlem
    18 juni, 2008 vid 22:38 som svar på: Kite 12kwm!

@Denrica 475984 wrote:

Skulle vilja se din statistik på det!! Och underlaget!

/DJ

Ja verkligen! Hur fan skulle det se ut om folk började publicera icke statistiskt säkerställd information på Steffo? Vad är det för konfidensintervall på dina uppgifter? Och hur stor population har du undersökt? Skärpning!

:santa:

• sourra

sourra

Medlem
    18 juni, 2008 vid 22:30 som svar på: Första bädan – ny eller begagnad?

Calle Kulings Thorn 2007!

Dög den åt Kevin Langeree då han kom tvåa i världscupen förra året så duger den åt dig =)

Diskussion om brädan: http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?t=2332787

• sourra

sourra

Medlem
    18 juni, 2008 vid 22:00 som svar på: Första bädan – ny eller begagnad?

Ingen aning vem det är men en bräda med ett så pass udda material i skulle jag nog läsa lite reviews om innan jag köpte den osedd. Aluminium är ju inte känt för att vara ”levande” =)

För de pengarna kan du hitta nåt som är erkänt bra.

• sourra

sourra

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:34 som svar på: Hmmmm. Vilken vilken

Kanske Pontus i Stora Höga kan dela med sig av sina erfarenheter? =)

• sourra

sourra

Medlem
    18 juni, 2008 vid 15:23 som svar på: Midsommar

@Neven 475946 wrote:

Blåbär/Svartvinbärs Mer var da shit.

Blåbär/Hallon var det ditt gamla senilsnöre.

PS. Tacka mig för vinden, det blåser alltid när jag lämnar västkusten. Du får väl rasta GB igen då. K**********K!!!!

• sourra

sourra

Medlem
    18 juni, 2008 vid 14:02 som svar på: fyfaan för sj

Du har ju kiteskola Fredrik, hur fan har du mage att klaga? =)

Sida 336 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA