sourra
Forumsvar skapade
-
Yo Johan! Blåste det nåt? Jag var och klättrade nordväst om Kungälv men där blåste det inte ett smack. Vinden ser ut att komma i dagarna. Surf?
-
Det är bara en liten rabiat skara fågelskådare, badare samt våg- & vindsurfare som har problem med oss och det kan vi inte göra så mycket åt. Trångsynta oupplysta paltskallar kommer det alltid finnas.
Istället får vi se till att hålla oss på god fot med den stora massan som inte har något emot oss utan tvärtom tycker vi är ett trevligt inslag. Det gör vi genom att visa hänsyn, respekt och vara trevliga då vi är ute. Om någon skriker och tycker vi kör för nära dom – käfta inte emot. Gör en ursäktande gest med handen och höjda ut. Det är nämligen inte vår uppfattning om vad som är för nära som ligger till grund för klagomål och missnöje, utan det är deras.
-
@räggi man 475675 wrote:
är du officiell torkelambasadör 😀
Jag är lika mycket TT-abassadör som du är Mensa-ordförande :santa:
-
Magnus, körde inte du ihjäl din bräda på en sten?
-
Det gör man inte. Klubben förnekar allt samröre med denne korpulente herre.
-
Hur är det fatt Stebe? Du verkar ilsk. Om det gör dig gladare har jag en trasig bom som är din som ligger här och väntar på att bytas mot en fullt fungerande som du har lånat =)
-
En skön Dansk som kränger Eclipse.
-
@Haze 475417 wrote:
Jag har kört den en del i Danmark för två veckor sedan.Skön drake men har ett stort fel.När du löser ut chickenloopen så släpper inte draken ut all kraft.Med andra ord så är det kraft kvar i den även när den är i leashen om du inte kopplar den till shithandtaget. Och vem vill ha den kopplad dit?Sen så är bommen oki.Tycker smartloop bommen är lättare att handskas med. Men allt detta är min personliga åsikt så klart.
Träffade du Master Gregers?
-
Kan inte kommunen införa sur-förbud istället?
-
Ja jävlar sån gottig bräda! Och SOL:en går inte av för hackor den heller om man inte har lika högt uppskruvade freestyleambitioner.