Forumsvar skapade

Sida 338 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    16 juni, 2008 vid 14:22 som svar på: Lite Torkel från igår (söndag 15:e).

Tack David. Fina bilder på ett vidrigt ställe.

• sourra

sourra

Medlem
    15 juni, 2008 vid 22:58 som svar på: vilken kite rekommenderar ni ?

Då är du inne på rätt spår Eneroth =)
    Sjukt stabila och lätthanterade kites som inte ger avkall på höga hopp eller skön vågkörning.

• sourra

sourra

Medlem
    15 juni, 2008 vid 21:10 som svar på: Kalmarsund Kite event 2008

Fan det tycks som att man har missat nåt gottigt.

• sourra

sourra

Medlem
    15 juni, 2008 vid 12:58 som svar på: Men nu då?!

Gbg? Jag är i Umeå mannen. Fick just ett mail om att IKSurfmag kommit ut också. Glöm inte kolla.

http://www.iksurfmag.com/

• sourra

sourra

Medlem
    15 juni, 2008 vid 12:56 som svar på: Men nu då?!

Jo det var det. Med bl.a. Andy Gordon och Triple S

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:34 som svar på: Första bädan – ny eller begagnad?

Ahaa. Där har vi ett delikat problem. Det enda jag kan säga då är: Håll dig borta från s.k. ”Nybörjarbrädor”. Du kan ju testa söka lite på Kiteforum om du undrar om vad som sagts om olika brädor.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:22 som svar på: Bonuserbjudande från LF hela månaden ut!

@above_the_law 474896 wrote:

Men hallå, kan vi få slippa se den här tråd-rubriken någon gång!

Smart kanske några tycker att hålla liv i en sådan ANNONS, men jag tror dom flesta som tänker till bara stör sig! Kommer nog aldrig att handla något direkt från LF om det fortsätter så här…

Du kan ju avanmäla dig så du slipper prenumerera på den här tråden Nicco. Sen vet jag att du förr eller senare kommer slå till på ett par Escalades. =)

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:20 som svar på: mycket snack lite verksta..

@skotten 475015 wrote:

hehehehe shhhhh…

Lugn. Det är ingen risk att jag avslöjar nåt. Det skulle ju kunna få mig ”on the hook” igen och jag är alldeles för ung för att genomlida sådan vånda.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:19 som svar på: Gbg/Vbg söndag?

Det var nära på att jag fick rucka på min princip att aldrig kissa i dräkten.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:16 som svar på: mycket snack lite verksta..

Hahaha, jag är så jävla glad att jag nöjde mig med att lacka hans tånaglar. Jag är officially off the hook (har han i alla fall sagt) och det är jag sjukt jävla nöjd med. För det var jävligt otrevliga planer han berättade om senast vi snackade… Palt någon?

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:13 som svar på: Första bädan – ny eller begagnad?

Det finns inget märkesspecifikt bra eller dåligt så länge du håller dig till något som är 0-2 år gammalt och välkänt inom rikets gränser. Det du ska ha i åtanke när du köper din bräda är att du kommer utvecklas med din nya bräda under de kommande åren så prova den innan du köper och se till så den känns bra.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:05 som svar på: Gbg/Vbg söndag?

Nej Wackos klarade sig. Däremot var det var en ungtjur som käkade bort lite duk på trailing edge på Sahlins kite som han hade lämnat uppumpad på land. Jag var uppe och försökte jaga bort kreaturet men när det gjorde utfall kilade jag ut på vattnet igen.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:03 som svar på: Bra eller anus?

@johnk 474968 wrote:

För mig som köpare tycker jag det kvittar egentligen,

Men som säljare då?

För övrigt var det så jävla kass av Sveriges försvar att låta den sista passningen gå igenom. Kuuuuuuu*!!!!

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 17:59 som svar på: Bra eller anus?

@gh0st 474933 wrote:

Vad kom vi fram till då? =) Av de som skrivit så verkar de flesta tycka det är ok eller? o av omröstningen tycker 2/3 att det är anus.

Det var en miss av mig att förutsätta att ”Anus” stod för någonting dåligt. Kanske sitter det en hel hoper anusälskare här.

• sourra

sourra

Medlem
    14 juni, 2008 vid 09:47 som svar på: Bra eller anus?

Aight, då har vi redit ut det då.

Sida 338 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA