sourra
Forumsvar skapade
-
Fartbegränsare menar du =)
-
Hahaha, släpvagnen och fyrtornet!
-
Gott att du har kollat bilutbudet, vi kan höras om det. Hoppas ni får ännu en gottig dag nu innan jag kommer hem igen på söndag så vinden dör.
-
Hehe, touché!
Men slirminor på stranden kan ni i alla fall räkna med. -
Tror du högerklickar på startmenyn och väljer egenskaper. Sen är resten nästan givet.
-
sourra
Medlem10 juni, 2008 vid 21:57 som svar på: habo is gonna be packed tomorrow and ya all know it.@JohanW 473995 wrote:
habo va fan guld idag!!! fick testa 6an oxå 😀 o den va fan najs!!
Men vågisen då Johan, vågisen då?!? Vi får styra det när jag kommer tillbaka till Götaland.
-
Noterat: Det är bara Max Fresh som får lite höjd i hoppen. Vad höll ni andra på med? Var det Styv Kuling eller åkte ni mest runt med en Kul Styving?
-
@JohanW 474005 wrote:
vad de gött där uppe idag eller? blev de någon fet vågsession?
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=474002#post474002
🙁
-
Kul att Neven hade årets surfdag på mina grejer. Jättekul, verkligen.
-
Saken är den att det kommer inte som någon överraskning. Jag har varit medveten om detta sen i lördags. Det var t.ex. därför jag klev upp halv fem igår morse för att kompensationssurfa…
-
Glömde kanske tillägga att det var jävligt intressant att flyga i de där gottiga vindarna. Jag såg en riktigt svajjig landning också just innan vi skulle lyfta. Sånt höjer reslusten…
-
@stoffe1980 473940 wrote:
vi har jurt ett test i torhamn karlskrona med en fågelskådare som har tittat om vi stör fåglarna igår och idag. och enligt honom var det ingen fara
Gött jobbat!