sourra
Forumsvar skapade
-
Kul för er. Såna dagar som du beskrev för mig Neven, såna får man max 5 av per år här i Sverige. Jag hade en i februari, sen missade jag den här. Bara tre kvar nu då…
-
Måste ju tillägga att räddningen vid 02:58 var sjukt nice =)
-
Haha. Den ser ut som kraschen som Danne gjorde i vintras. Fast han gjorde det med en kiteloop. Och på ankeldjupt vatten =)
Var är den filmen Stebe? -
Det är 2 km att köra och inga köer. Hur svårt kan det vara?
-
Björlanda kommer vara fetast idag. Björlanda och Torkelstorp. Se för fan till att ta foton så jag får se vad jag missar.
-
@debkåusf 473830 wrote:
gööt, Går den o knäcka!:wink:
Gör ditt bästa. Den ska hårdtestas och då är väl en klumpeduns som du den ultimata testpiloten.
-
Dra ett meddelande på 070-4445800 om ni ska ut och köra nånstans så lämnar jag Holmsund och för att kolla till er och fota en sväng. Tjejen ville ha kvar kiteprylarna här nere för det skulle tydligen blåsa fint. Det blir Kitebitch Inc. för mig. Bah.
-
Yes. Code 4.5. Snabbast i stan. Och minst. Som du Neven.
-
Var det han som hade en celldelningkite? En sån som delar sig…
-
Så, nu kommer en Grön Bastard att komma ned imorgon också. Gulla med Neven så kanske du får prova den Bonne.
-
Då får du komma över på en gång. Kom kom.
-
Tycker det största problemet när man höst/vintersurfar och det blåser pung är att vågorna slungar brädan in till land. I vårt samåkningsgäng väcker det nog med ont blod om någon kommer dragandes med wakebindningar på brädan och fuckar upp packningslogiken. Vågar inte ens tänka på hur det skulle vara om nån dök upp med en sån där.
-
Fan Max Fresh, borde lämnat kvar min BB hos dig i morse eftersom jag inte kommer ha nytta av den på en vecka. Vi hade en grymt go session i soluppgången, jag och The Green Bastard…
-
Kasse, Ugglan var skönt provocerande. Me like.
-
Fan det är svårt att hålla sig sansad och saklig när man läser såna där saker. Det är bara att bita ihop. ”SERENITY NOW!!!!” som Pappa Costanza skulle sagt (Eller ”HOOCHY MAMA!!!!)