Forumsvar skapade

Sida 343 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    7 juni, 2008 vid 17:04 som svar på: Äntligen!!!

Har ni nåt rum över i Castillo del LF?

• sourra

sourra

Medlem
    7 juni, 2008 vid 17:02 som svar på: Söndag Gbg

Nej inte riktigt men nästan. Den är stor, lång och fet, käkar typ ingenting, går fort som fan och har gått lika långt som en 15-årig Kenyan som sprungit till skolan dag ut och dag in sen han var 6 år gammal (15½ mil till skolan ToR x 260 dagar/år för de har inget jävla sommarlov där men på helgerna pillar de sig i naveln x 9 år = 36.270 mil).

• sourra

sourra

Medlem
    7 juni, 2008 vid 16:51 som svar på: Vem säljer OR Mako Wide?

Tom, kom upp och kör i Läjet eller i Apelviken då det blåser 12 m/s+ från gynnsamma riktningar så kommer du nog få en positiv bild av sverige och vågkiting. Sen har vi ju sett bilderna på Ludde, Claes, Hugo m.fl. från förra hösten.

[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=29768&d=1190051364[/IMG]

• sourra

sourra

Medlem
    7 juni, 2008 vid 16:39 som svar på: 09 naish gear spotted…

Nej det avser läsår.

• sourra

sourra

Medlem
    7 juni, 2008 vid 16:30 som svar på: 09 naish gear spotted…

Den nya Thorn FC tror jag kommer vara fet med bindningar i och med att den ska vara grymt styv. Är det någon som sitter på ett par LF Union eller Escalades som han eller hon vill bli av med? Måste nog ha Size 9-10 på Union eller L på Escalades.

• sourra

sourra

Medlem
    7 juni, 2008 vid 16:08 som svar på: Söndag Gbg

Granneman, räkna in oss. Ska vi ta kenyanen och åka?

• sourra

sourra

Medlem
    6 juni, 2008 vid 18:45 som svar på: VBG Björkäng imorgon?!?

Det gröna monstret är suget

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 20:08 som svar på: Objektivönskelista

Japp Nils, det är det enda kamerahuset som en klåpare som du kan lyckas ta en bra bild med. Fast som du säger så har vi inte sett några bevis på att du lyckades. Antagligen klantade du till det med den också.

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 19:35 som svar på: Kite-pump???

Hade de bara varit lite mer inkörda på Steffo hade de nog haft texten på pumparna i rött.

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 19:30 som svar på: Kite-pump???

Då var Skotten före sin tid då han recenserade en Super Ginormous Manual Inflation Device förra året då.

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 18:43 som svar på: Robsport öppnar butik i Göteborg

@Tjoppe 472187 wrote:

Fan va gött.. jag behöver nya boots, och vill gärna prova dem den här gången. Förstörde mina i Kenya. Jävla taggbollar på botten. Jag tittar lätt förbi på lördag.

//Pär

Nu tror jag att jag har missat nåt:

1) Är det inte sommar?
    2) Säljer inte ni dojjor på KK?

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 18:42 som svar på: Kite-pump???

Tunnare LE = högre tryck krävs = jobbigt.

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 15:37 som svar på: Ornitologer vs Varbergs surfklubb?

Men det fanns ju ett helt gäng med styrelsemedlemmar att maila. Försök igen.

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 14:31 som svar på: Ornitologer vs Varbergs surfklubb?

Jag är övertygad om att med en hövlig inställning och en öppen dialog så ska det här kunna lösa sig bra. Fast en dialog förutsätter ju att de svarar på tilltal…

• sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 09:05 som svar på: Kite-pump???

Hugo hade en ponybottle med sig i Habo i maj. Den må vara otymplig för resande men om man kör i sverige tar man ju bilen till spoten och då är det fan grymt. Men man går ju miste om den enda uppvärmning man brukar bemöda sig med…

Sida 343 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA