sourra
Forumsvar skapade
-
Har ni nåt rum över i Castillo del LF?
-
Nej inte riktigt men nästan. Den är stor, lång och fet, käkar typ ingenting, går fort som fan och har gått lika långt som en 15-årig Kenyan som sprungit till skolan dag ut och dag in sen han var 6 år gammal (15½ mil till skolan ToR x 260 dagar/år för de har inget jävla sommarlov där men på helgerna pillar de sig i naveln x 9 år = 36.270 mil).
-
Tom, kom upp och kör i Läjet eller i Apelviken då det blåser 12 m/s+ från gynnsamma riktningar så kommer du nog få en positiv bild av sverige och vågkiting. Sen har vi ju sett bilderna på Ludde, Claes, Hugo m.fl. från förra hösten.
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=29768&d=1190051364[/IMG]
-
Den nya Thorn FC tror jag kommer vara fet med bindningar i och med att den ska vara grymt styv. Är det någon som sitter på ett par LF Union eller Escalades som han eller hon vill bli av med? Måste nog ha Size 9-10 på Union eller L på Escalades.
-
Granneman, räkna in oss. Ska vi ta kenyanen och åka?
-
Det gröna monstret är suget
-
Japp Nils, det är det enda kamerahuset som en klåpare som du kan lyckas ta en bra bild med. Fast som du säger så har vi inte sett några bevis på att du lyckades. Antagligen klantade du till det med den också.
-
Hade de bara varit lite mer inkörda på Steffo hade de nog haft texten på pumparna i rött.
-
Då var Skotten före sin tid då han recenserade en Super Ginormous Manual Inflation Device förra året då.
-
@Tjoppe 472187 wrote:
Fan va gött.. jag behöver nya boots, och vill gärna prova dem den här gången. Förstörde mina i Kenya. Jävla taggbollar på botten. Jag tittar lätt förbi på lördag.
//Pär
Nu tror jag att jag har missat nåt:
1) Är det inte sommar?
2) Säljer inte ni dojjor på KK? -
Tunnare LE = högre tryck krävs = jobbigt.
-
Men det fanns ju ett helt gäng med styrelsemedlemmar att maila. Försök igen.
-
Jag är övertygad om att med en hövlig inställning och en öppen dialog så ska det här kunna lösa sig bra. Fast en dialog förutsätter ju att de svarar på tilltal…
-
Hugo hade en ponybottle med sig i Habo i maj. Den må vara otymplig för resande men om man kör i sverige tar man ju bilen till spoten och då är det fan grymt. Men man går ju miste om den enda uppvärmning man brukar bemöda sig med…