Forumsvar skapade

Sida 344 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    5 juni, 2008 vid 08:59 som svar på: off topic.. har nån en motor!!

Är det en wake-vinch på G?

• sourra

sourra

Medlem
    4 juni, 2008 vid 22:14 som svar på: Låna blixt till canon?

Japp, japp, det är bara att hojta till. Om inte annat kan du köra den som slav.

• sourra

sourra

Medlem
    4 juni, 2008 vid 19:14 som svar på: Mjersen!!!!!

Gaaah vad nice! Jävla bastardo!

• sourra

sourra

Medlem
    4 juni, 2008 vid 19:07 som svar på: LA tisdag!

Hey Buckfutters! Blir det nån vind i helgen eller? Fru Sourra måste få åka så det blir lite husfrid igen.

• sourra

sourra

Medlem
    4 juni, 2008 vid 19:01 som svar på: Pads med stötdämpning?

@JohanW 472529 wrote:

FL padsen e sjukt najs!!

Fiquid Lorce?
    Annars är Liquid Force-padsen jävligt sköna 😀

• sourra

sourra

Medlem
    4 juni, 2008 vid 18:55 som svar på: D va najs igår…

Kan man få kiten i rött med gul stjärna?

• sourra

sourra

Medlem
    4 juni, 2008 vid 11:54 som svar på: 09 naish gear spotted…

Torch kallas ju I, II, III osv. så det är fritt fram att kalla grejerna för Helix II, Cult II etc. =)

• sourra

sourra

Medlem
    4 juni, 2008 vid 08:25 som svar på: 09 naish gear spotted…

Salut!
    Det kan ju tyckas märkligt att det snackas om 2009:or redan i mitten på 2008 men många produktutvecklare anser ju att man bör ha grejerna testade och klara innan året börjar medans andra nöjer sig med att introducera sina modeller i februari-mars. ”2009” syftar ju på att det är designen och utförandet som kommer vara aktuellt för 2009 som visats, inte att man ska börja sälja grejerna mitt i i juni 2008. Kollar man bilbranchen så dyker det ju redan nu upp spionbilder på bilar som inte ska börja säljas förrän om 3 år. Fast så är ju en bil lite mer komplex så jämförelsen är inte helt spot om, men du fattar min poäng.

Vad det gäller Helixen så verkar man ha sänkt AR en smula samt gått från 7 struts till 5. Kitens loopbeteende har enligt uppgift tunats från att vara relativt tamt till att bli en riktigt brutal loopmaskin. Ska jag ge mig på en gissning kan jag tänka mig att Helix kommer positioneras om från att vara Ravens ersättare till att tillhöra samma segment som LF Havoc och Switchblade. I samma tråd nämns också Thorn Full Carbon som jag tror kommer vara sjukt fet. Enligt uppgift ska den vara ännu styvare än vad vanliga Thorn är. Nåväl, vi får se. Än är det länge kvar.

• sourra

sourra

Medlem
    3 juni, 2008 vid 23:54 som svar på: 09 naish gear spotted…

Fan vad nice! 2009 ser fiiint ut!

[IMG]http://www.kiteforum.com/download/file.php?id=19436[/IMG]

• sourra

sourra

Medlem
    3 juni, 2008 vid 23:23 som svar på: Låna blixt till canon?

Finns en 430 + omnibounce i Götet. Lite avlägset kanske…

• sourra

sourra

Medlem
    3 juni, 2008 vid 22:41 som svar på: TIPS för er med ont i foten/Hälen? Häsporre eller liknande!

Jävlar vad gött Kenta! Jag dras med lite problem jag också men inte alls av din magnutid. Detta måste helt klart provas på. Men vid hälsporre, får man inte en kalkförhårdnad under foten? Tas även den bort med hjälp av denna teknik? Och har du hunnit testa på surf efter avslutad behandling?

• sourra

sourra

Medlem
    3 juni, 2008 vid 21:41 som svar på: När vindsurfing är bra…

Sjukt nice när de ligger och kör i cirklar runt varandra på vågen efter ca 75%

• sourra

sourra

Medlem
    3 juni, 2008 vid 21:33 som svar på: När vindsurfing är bra…

@WakeNils 472262 wrote:

gött o veta att du hellre sitter uppe o kollar på windsurfing på natten än att ge dig ut o surfa tidigt på morgonen…

Jävla valp, hur ska jag kunna vara på jobbet kl 07:30 om jag surfar med en kille som hellre gör walk of shames en hel dag än lägger ned och åker hem?

• sourra

sourra

Medlem
    3 juni, 2008 vid 21:17 som svar på: Morgonsurf tisdag, draget?

@WakeNils 472263 wrote:

har man tillgång till en fet 666a och en ozone kite blir det aldrig förnedringssurf sourra…
    ska man ha en bräda som tar bra med höjd och är trevlig i chopp så är nobile shinn nice!

Ja 42 cm i bredd är rätt fläskigt. Och kiten låter ju som ett jävla propellerplan så antagligen är den motordriven =) Vidare blir det rätt dyrt om man ska ha en 666 för 6.6K och en Shinn för 7K.

• sourra

sourra

Medlem
    3 juni, 2008 vid 12:23 som svar på: Robsport öppnar butik i Göteborg

NEJ! Inga jävla fnuttar!!! (Men kom ihåg [url]http://)[/url]

Kan för övrigt meddela att det visst finns det du letade efter. Du får bara leta noggrannare.

Sida 344 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA