sourra
Forumsvar skapade
-
När tänkte du vara tillbaka i Götet?
-
Max Fresh gör vad andra endast fantiserar om =)
-
Är du i Lundåkra i morgon så kan det nog finnas tillfälle att testa Naish också. Tror att Falle skulle åka ned och köra lite kurs där och han brukar ha med sig gott om grejer. Ring butiken och kolla om du är intresserad: 0340-83750.
//Johan
-
Kolla Kitesweden, jag har nåt svagt minne av att de säljer OR.
-
D300 är ett sjukt gött hus. Framför allt gillar jag den målsökande autofokusen.
-
Kan vi inte få se när Max Fresh pucklar på en rörelsehindrad man i kokong?
-
Mmm, Såggatan… Jag minns när jag bodde i krokarna och de hittade en döing i bakluckan på en bil som hade stått ett bra tag där. Om det inte blåser eller är skottlossning så kommer jag!
-
Men du får ju för böfvelen haspla ur dig en adress om man ska kunna komma och morsa på dig. Ser ut som majorna eller kanske trakterna kring redbergsplatsen. Vad är det?
-
Åååh, shortssurf… Det är nåt helt annat än steamersurf det. Det närmaste jag kom shortssurf idag var shortsbad i Apelvikens spegelblanka vatten.
-
Yeah, she found out. Anyway, I gotta go now. I have to clean the apartment again and then give her another round of massage. The fourth one today.
-
Fint som snus är det. Tycker bestämt jag ser en Casio F1 där ute i vattnet också. Extrem slowmotion är här för att stanna. Eller?
-
Lite pics från Lördagen:
1. Alex Rusiak och Chrille 1-5
2. JohnK kör en one-footer
3. Stebe köttar
4. Neven och Alex
5. Danne
6. Stebe igen
7. Mr LF
8. Gadget
9. Mr LF
10. ? -
@skotten 471434 wrote:
hahah you all missed a kickass day at PV today, I am not kidding when I say it came in a big gust, the wind just stayed..
Awesome company before the wind came though, love you all!!!. Especially all the hot chicks, you should all be at the beach more often!!
Lundåkra fick sin beskärda del också.
1. Smärtha
2. ?
3. ?
4. Fru Hammarlund?
5. Anna
6. Dezzi?
7. Larson?
8. Sparre
9. Heidi fra Dk -
Synd vi gick om varandra där Tony. Jag gav din leash till Johan och jag har använt den precis som jag lovade att jag skulle göra om du inte lade upp ett gäng bilder.