sourra
Forumsvar skapade
-
Köbefilm? Nej det hoppas jag inte. Jag vill ha laddefilm.
-
sourra
Medlem31 maj, 2008 vid 19:23 som svar på: Vill DU ha kvar Lundåkrahamnen som KITE spot eller!!!En annan bra sak att tänka på när det gäller ställen som man vill ha kvar är att inte stå och ge kurs just ovanför stället där folk går upp och ned på beachen. Chrille höll på att få en trainerkite i skallen idag på förmiddan när vi skulle ut. Istället för en ”Ursäkta, vi går högre upp i vind så vi inte skadar nån” fick han ett ”VADDÅÅÅ!? VEM VAR HÄR FÖRST?!” som respons. Nåja, alla ni andra är ett jävla gött gäng.
-
@pjoter 471347 wrote:
fan vilka gnällrövar ni är!
Självklart ligger det en del i deras argument, klart fåglarna bli mer rädda om det är surfare ute än om det inte är något folk på stranden. Det man får göra är ju att väga miljöpåverkan mot vad vi får ut av surfingen. Att kalla dom idioter för att dom bryr sig om naturen känns rätt högstadie…Helt korrekt. Ska man dra det till sin spets så blir de nog stressade av att folk går på stranden också. Eller att folk fångar dom och ringmärker dom…
-
Jag körde enbart i boardies två vändor i LA. Sen kraschade jag. Sen tog jag på mig våtdräkt.
-
Vi hamnade på Lundåkra till slut, fan vad nice det var. Kan någon förklara för mig hur det funkar med vinden i skåne? Dmi visar att det knappt ska blåsa också brallar det i så man kör med bra tryck i sin 10.5 hela jävla dagen.
-
Jodå, det verkar blåsa fint http://windfinder.com/report/falsterbo
Vi drar oss mot Parkvægen men først ska vi på expedition och hæmta Nevens nya grejer. Med andra ord ær vi på Parkis om ca 3 timmar. Wacko, Chrille hælsar att du kan sova hos honom. -
@Mat 471354 wrote:
Vet inte än om jag åker men om jag drar från Varberg det blir nog Parkvägen igen. För långt att åka till Borbby den här gången… menar att prognosen verkar mycket bättre runt Skanör.
/M
Det lutar åt det før oss också. Du får ett sms imorgon och vi postar hær imorgon var vi tar vægen.
-
Vi tar det på måndag. Eller på söndag.
-
Hur länge är ni där pågar? Kanske skulle man ta och stanna till där på vägen ned?
-
Alla tecken pekar på Borrby men jag kan höra av mig och säga var det blir när vi kollat dagsprognosen. Är du nere i trakterna imorgon Mat?
-
Är de där fågelskådarna bara en lös skara foliehattar eller har de någon form av samfund?
-
Hallå! Ett allmänt tips till alla nybörjare: Ta inte bara rygg på varandra utan försök hänga på erfarna åkare istället så man slipper ”En blind leder en blind”-fenomenet. De flesta vana åkare hjälper gärna till inom rimliga gränser.
-
What? Is Tony short for Antony? You said your mother named you after Tony Montana.
-
@mjersen 471157 wrote:
vafaaan! kan ni inte åka ner på söndag morron o upp söndag kväll i stället?
Du snuvar oss på Portugalumgänge – vi snuvar dig på Skåne-mys. Orsak och verkan Martin, orsak och verkan.