Forumsvar skapade

Sida 359 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 23:01 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Jag får nog ta och avsluta dagen med ett referat från JohanW som sammanfattar det hela rätt bra:

> Johan – Habokalas 10/5 säger (21:41):
    > hahaha shit va jag e ladda jag tror jag dör
    > de känns som de e julafton imorgon

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 22:55 som svar på: Nya extrema sporter

@kitemaster2000 464142 wrote:

Ganska många faktiskt. Kolla i sponstråden! Hitintills har ingen klivit fram och sagt att de har spons trots att man hör det hela tiden när man är ute och snackar med folk på stränderna…

Det kan också vara så att ingen är sugen på att diskutera det med ett attitydproblem på två ben.

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 22:49 som svar på: kitsurf

Doh! Accidently gave a positive one. I’m not used to minuses. Haven’t delivered one since the days of Jonaish 1.2

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 22:09 som svar på: Kite Bakning på Lördag

Kan tänka mig ett sånt fräsigt NASA-gyro också

gyro.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 21:57 som svar på: Aarons ChickenLoop

@Haze 464112 wrote:

Nja på NAISH så är standar 20 m..

Ja och nej. SLE-kitesen (Cult, Helix & Code) kommer med 20m linor, 5-linorskiterna (Torch & Alliance) kommer med 27m linor. Peace!

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 19:58 som svar på: Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

Se för fan till att tuschmärka flaskorna så inte min blir ihopblandad med den däringa gh0sts.

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 19:43 som svar på: Fuel 2009

Ja förra året började väl 2008:orna ploppa upp så här dags eller var det lite senare? =)

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 19:22 som svar på: Köpa Ö????

@kitemaster2000 463999 wrote:

Eller inte…

Väx upp!

@markus_king90 464005 wrote:

HAHA där är ju killen som tror han är sponsrad av fahlensurf :blush:

och hur hade du tänkt att ”vi” skulle ha råd med den?

Shit vad du är tröttsam.

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 18:24 som svar på: Vilka är sponsrade?

Någonting säger mig att Kitemaster, markus_king och en tredje person här på Steffo är samma person. Men om du/ni nu hade någon fråga om Fahlensurf.se så går det bra att ställa den här.

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 18:14 som svar på: Samåkning till Habo i helgen

Ta chansen att lära känna Frillan, detta unikum till människa. Den sista hårdrockaren under 22!

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 18:13 som svar på: Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

Pax för #2! Och apropå tvåan – Chrille, kommer du skeda med oss i tältet eller är du för fin för friluftsliv?

• sourra

sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 09:34 som svar på: kitsurf

Är det här en seriös tråd av en seriös person?

• sourra

sourra

Medlem
    7 maj, 2008 vid 21:24 som svar på: Aarons ChickenLoop

Har inte Best gjort detsamma på nya Yargan Robban? Crazy shit. Inget för oss cocktailsurfare =)

• sourra

sourra

Medlem
    7 maj, 2008 vid 18:09 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Det trodde jag du redan hade sett. Hade du inte tagit på dig tofflorna och tassat hem senast hade du helt klart fått se det. Nåväl, det går som bekant fler tåg.

• sourra

sourra

Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:37 som svar på: Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

@christian12345 463664 wrote:

Okej. Så en pava till Tony och en till Johan. No problems. Ska du också ha en, Sofia?

Men det är alltså inte säkert att det blir cpt M om ni inte listar ut var någonstans man kan köpa den.

En till maj me Chrille.

Sida 359 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA