sourra
Forumsvar skapade
-
@Neven 464949 wrote:
7. Nils efter att ha blivit sparkad i näsan av Sourra. FightClub börjar…
Äsch, det var så lite så. Hade inte jag gjort det hade nån annan gjort det. För övrigt ser det ut som att det är dags att damma av gymkortet igen eller har du tjockat till mig i Photoshop?
-
Jävlar vilka actionshots du fått Neven
-
@Jan Becher 464893 wrote:
det var sautan vad man vresar i sovande läge
Jag tycker det ser ut precis som när du är vaken.
-
Gulla med Jezaja så kan du nog få köpa hans FS 17
-
Japp! Man fick på ena riktigt sköna bananskalsvurpor innan bakishjärnan fattat att det inte var några fenor.
-
Fick du blodad event-tand i helgen eller? =)
Jag fick ju den stora äran att vara tävlingsansvarig för nystartade Surfklubben i Varberg. Vem vet vad som kan födas ur det? -
Martin, hade du bara haft några halva promille färre i kroppen hade du varit en given högare. Det var länge sedan jag såg någon vara i så fin form, jag blir helt nöjd bara jag tänker på det. Nåt jag inte blir så nöjd av att tänka på är ångesten jag hade på morgonen när jag trodde att bilnyckeln försvunnit i nässelsnåren under en av otaliga böghögar. Fan, det var några jobbiga minuter tills jag hittade den i tältet.
-
Här kommer lite mer bilder, mestadels kvällsbilder.
1. Ut med Mer, in med sprit. Sen bjuder man bort hela skiten.
2. Mmm, kydd…
3. Eld och kärlek
4. Chief Mjersen
5. Hugge trimmar brasan
6. The one and only JohanW
7. Frillan, lugnet självt.
8. Stand Up Paddleboard
9. Mera Falle
10. Sunset BBQ -
Shit vad snabb du är Johan. Mina är på G.
-
Nässlorna kliar fortfarande i fejan. Go stämning som alltid, tack för allt gossar och töser.
-
Ska du åka till Norge för att få del av den vinden? I Habo kan man alltid hoppas på brisen. De surfar ju nästan varenda dag de där Skåningarna, trots att prognoserna säger 3 m/s.
-
Oh crap, there goes the peace and quiet I was looking for.
-
@johnk 464247 wrote:
Maui är underbart, men det är tveksamt om jag kommer ner till Habo helgen. Missar man nåt (utöver allt annat kul som händer där nere) eller är det bara PR?
Det är bara kul du missar. Helgen är till för att man ska få tillfälle att träffa andra goa kiteintresserade. Demo-tillfällen och PR är sekundärt. Det finns antagligen importörer och försäljare som inte håller med mig om det men så var avsikten då vi körde avslutningen i November och så är fallet även nu. Peace!
-
Håll er lugna nu. Kavalleriet lämnar götet kl 16.