Forumsvar skapade

Sida 369 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    16 april, 2008 vid 16:19 som svar på: Ny sele

@xfel 458867 wrote:

Kikade lite på Naish selarna. Såg att Fahlen har pris på ”pro” men tar han in ”Elite” selen ockå?

Jepp. Senast i lördags fanns det en jäkla massa av såväl Pro som Elite i rött och blått. Tror de kostar runt 1100:- hela högen. Sen har de även DaKine Pyro som såg rätt trevlig ut när jag klämde på den. Har dock inte testat den, vilket jag har med Pro-selen. Den är riktigt gossig.

• sourra

sourra

Medlem
    16 april, 2008 vid 13:41 som svar på: Ny sele

Om du köper Stadium-hjälmen, glöm inte att göra Chrilles moddar… =)
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=51622&highlight=stadium
    (Scrolla ned till post #14)

• sourra

sourra

Medlem
    16 april, 2008 vid 13:36 som svar på: Ny sele

Om det är spreaderbarfästena du har problem med så kan jag varmt rekommendera Naishs Elite- och Pro-västar som har selen integrerad med spreaderbaren. Det är helt omöjligt att få spreaderfästena att göra illa revbenen med dem. För övrigt ska det kännas när man kraschar, annars gör man det hela tiden. Jag har svårt att tro att du är helt skyddad mot vattenimpact med nån sele eller ens med impactwest.

Mysticselarna är också sköna och de jag har testat har varit riktigt robusta med en finurlig lösning för att hålla ned spreadern om än de är lite pricy. Se till att du kan prova selen innan du köper och testa gärna att provhänga den i ett rep i taket eller liknande, så känner du hur den sitter ”på riktigt”.

• sourra

sourra

Medlem
    16 april, 2008 vid 05:17 som svar på: Vem vann PKRA Frankrike?

Läste just följande:

Kevin Langeree wrote:
    This was the 2nd tour stop of the year and I won it with a 5-0 for me!!! I’m stoked!!! Now I’m also 1st on the ranking!!

Fan 5-0. Ord och inga visor!

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 18:48 som svar på: Xcel Infiniti

Nej fan, jag kompletterar det sista på mitt exjobb. Frågan är om det inte är DU som slappar lite för mycket.

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 17:20 som svar på: Kickerbygge, Habo

Kolla med Röda Bullen om de vill skicka ned 3 papp och ett flak urindrivande.

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 16:59 som svar på: Helgen ser fin ut!

Den bör vara åtgärdad imorgon, besiktigad på fredag och sen jävlar. Du får åka med om du är trött på vägljudet i Felrarrin…

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 16:40 som svar på: Varför tappar jag brädan hela tiden?

Go for tubes for a vintage car while your at it =)

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 16:39 som svar på: Helgen ser fin ut!

Står sig prognosen får ni finfrämmat från Västkusten på söndag.

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 16:38 som svar på: Xcel Infiniti

Njae, den går inte att köpa online än men ring till butiken så får du tag på alla uppgifter och våtdräkter du behöver.

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 14:42 som svar på: Ryan air o kiteprylar

Hos Ryan Air klickar man i i surfutrustning när man bokar biljett och sen kvittar det vad man har för väska. Det blir aldrig dyrare med golfbag (eftersom man kan visa innanmätet på väskan ifall de knorrar), bara billigare eller lika dyrt. För övrigt vet jag inte var du åkt på surfresor men själv har jag upplevt ställen där man fått släpa väskan t.ex. från lägenhet till surfcenter, genom långa flygplatser med avsaknad av lättillgängliga bagagevagnar etc. etc. och då är det ruskigt gott att ha sina hjul. Men visst, är det några små sketna inlineshjul är man inte vidare hjälpt av det men på min väska är det hjul modell traktor och den funkar fint att rulla på de flesta förekommande underlag, inkl. sand. Den enda nackdelen med hjul är att de tillför extra dödvikt.

PS. Sen står det inte GOLF på min, bara ”TOUR” tillsammans med en nisse i flippflopps och boardies som svingar en bom så det ser ut som en klubba. Istället för båg – förväxling.

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 11:21 som svar på: Film: våran trip till safaga, egypten

@above_the_law 458564 wrote:

Stebe regerar ju dessutom i det tysta (ännu). När kommer genombrottet mannen?!

Då ska du veta hur mycket schyssta grejer han satte som inte fastnade på film. En urkrokad double frontoll med kiteloop (inte downloop) var jäkligt nice liksom lite andra grejer. En annan kille som gör sitt livs prestation är Björn som lyckas kissa när någon tittar på. Vi har några klipp där han inte lyckas fullt så bra… ”Lägg av! Jag kan inte när ni tittar på. NEJ, DET HJÄLPER INTE MED NACKMASSAGE!”

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 08:21 som svar på: Lättvindsbräda?!

@byGuy 458509 wrote:

Jag slimmar mig också! Vi blir snyggast i hela gänget! Då blir det bikinibrudar i lättvind istället.

Herrar i bikini är en dålig dålig dålig idé.

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 08:19 som svar på: Ryan air o kiteprylar

@Milkman 458491 wrote:

Hjul är föresten överskattat tycker jag.

Nej nej nej, det är att bära sin tunga jävla väska som är överskattat. Det och att ha en klen väska så ens saker går sönder när pitchertokarna på flyget gör sitt bästa för att sabba grejerna.

• sourra

sourra

Medlem
    15 april, 2008 vid 08:04 som svar på: Film: våran trip till safaga, egypten

@christian12345 458493 wrote:

Varför göra s-bend to blind när man kan göra kiteloop to death?

Någon?

Johan?

KLTD är det senaste.

@Neven 458510 wrote:

Sourra, vi får fixa takfest ala Safaga uppe på takterassen i huset! Röka vattenpipa, lyssna på gammal kass schlager och blanda feta groggar (gärna helt utan späe…).

Amen! Det styr vi så snart det blir plusgrader.

Sida 369 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA