sourra
Forumsvar skapade
-
Fan det där ser inte dumt ut. Kul att du fick surfa trots din reseförbannelse.
-
Eller vad fan – varför frågar jag? Bft 6 (antagligen lite mer), det står ju svart på vitt. Orange på vitt menar jag. http://www.club-mistral.com/en/destinations/weather/11
-
Hur blev det Kalle, kom vinden som utlovat?
-
Som jag ser det är det lätt att lösa – ut och fota Knatte! Fota bilar, hundar och andra rörliga rackare =)
-
Nu ska jag ta och riva upp den här tråden igen med en fråga till Knatte och alla andra som kör 40D. Med 400D är det svårt att fokusera med hjälp av den lilla röda pricken i mitten så man fotar surf med AF i servoläget. Dessutom tycker jag inte alltid att kameran och jag är av samma åsikt om vad som ska fokuseras på när man har alla punkterna aktiverade om inte motivet (surfaren) tar upp ca 1/4 eller mer av sökarens höjd. När jag testade en D300 i veckan så löste den motsvarande lägen riktigt bra så nu måste jag byta och fixa. Hur upplever ni 40D i motsvarande situationer?
-
@rimsson 454045 wrote:
varför har alla ”promo” videos sån otroligt gay musik?
Musiken passar ju den där flummiga spoten hur bra som helst. Go åkning är det också. Vad ska det vara för att du ska vara nöjd? Nickelback?
-
Jag tycker nog 9 dagar av 13 är ett bra betyg…
-
Gött å vara hemma igen. Verkligen…
-
Grattis Pierre! När ska Pontan få börja leka med pappas stormkite?
-
Ånej, nu är det vindstilla. Så jävla segt…
-
Följande har hänt:
* Wacko har fått en cowboyhatt
* Hatman har kommit ned
* AKA_KALLE har hittat oss
* Stebe och Guran har supit ut sig och åkt hem
* Jag har fått 13 m långa linor pga ovan nämnda guran
* Neven har hittat en kvast
* Vi har åkt varenda dag sen vi kom ned med allt från 12m till 7.5mDet händer stora saker i Safaga som ni kanske förstår…
-
@WakeNils 452333 wrote:
om 24 timmar landar man… rätt sugen nu
gött väder i gbg är det också… snöstorm…
Snart väntar det här:
(PS. Se upp för Guran när du kommer ned. Han har tjej men det är bara en chimär. Han juckar dig när du sover.)