Forumsvar skapade

Sida 416 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2007 vid 13:10 som svar på: Pepparkakshydda =)

Naj, naj, Sourra sitter bara på arslet och väntar på att vind och fritid ska sammanfalla. En prima pepparkakshydda var det i alla fall!

• sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2007 vid 11:54 som svar på: Mitt förråd länsat i Landala/GBG!!!!!

Får man fråga hur det har gått med förseningsbolagen för JKD och Neven?

• sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2007 vid 11:21 som svar på: Jag har ingen aning vad det är bra för…

”Sporten” uppstod i adelsmiljö i det gamla feodala Frankrike men eftersom man använde sig av silverstop var det inte möjligt att komma upp i de hastigheter man i dagsläget klarar av. Gamle Jean Merde klarade samma bedrift som lillkillen på 2 timmar och 28 minuter.

• sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2007 vid 11:17 som svar på: Christian12345 och hans prioriteringar

Det är oklart. Men då han aldrig talat om en bortsupen fru så är det nog en ny som gäller.

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2007 vid 22:29 som svar på: Alicante

Okaj. Spriten tycks ha lämnat ett bestående intryck på dig. Pepä skrev något i en gammal tråd om att han lärt sig där så tydligen går det att köra. Men när och hur?

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2007 vid 09:29 som svar på: vilken golfbag?

Same, same, but different =)

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2007 vid 02:32 som svar på: vilken golfbag?

Stadiums 4D-bag är sjukt bra skit. Har du en 130-bräda finns det även plats att padda kanterna på brädan med tunn rörisolering. Den jävla väskan har varit med mig och tjejen både hit och dit och den sviker aldrig.

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2007 vid 02:29 som svar på: viktigt!!

Om man drar en hård krasch en halvtimme efter själva utsläppet kan man stolt skörda det man sått.

• sourra

sourra

Medlem
    1 december, 2007 vid 09:59 som svar på: Nagra pix ifran wa oz

Du tycks ha det gött. Jävligt manlig bil.

• sourra

sourra

Medlem
    1 december, 2007 vid 09:55 som svar på: Lejet imorgon lördag

En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.

• sourra

sourra

Medlem
    30 november, 2007 vid 21:31 som svar på: Det senaste från Gotland Custom Kiteboard

I see. Brädorna ser jäkligt fina ut.

• sourra

sourra

Medlem
    30 november, 2007 vid 20:18 som svar på: Det senaste från Gotland Custom Kiteboard

Är det grav-bindningar du kör? Passar de på vanliga hålbilder?

• sourra

sourra

Medlem
    30 november, 2007 vid 18:10 som svar på: www.mikeblomvall.com Uppdaterad!

…and your body is a solkig etta i bandhagen.

• sourra

sourra

Medlem
    30 november, 2007 vid 12:37 som svar på: Ss Rev

Det stod om den i senaste Kiteworld. Minns inte vad det stod, men det stod om den. Kan vara värt att kolla på.

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2007 vid 20:34 som svar på: Köpa stuga i Kittelfjäll !

Shit-Hell-Fjäll är riktigt trevligt!

Sida 416 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA