Forumsvar skapade

Sida 415 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 21:46 som svar på: Stort i Portugal

…fast kring 2:00 tänker han nog nåt som börjar med ”Fan” i alla fall.

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 21:45 som svar på: Stort i Portugal

@Unhooked 432703 wrote:

jävligt feta vågor!! men dom bryter inte direkt som filmerna man ser från jaws 😛

Haha, ja det är nog det han tänker när han kör på vågen. ”Fan, den här bryter inte som Jaws!” =)

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 20:57 som svar på: Stort i Portugal

Elingenjör/Surfare – en kombination som vår skapare knappast hade kunnat förutse.

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 18:58 som svar på: need waves

Vill bara säga att det kan bli så att ni inte kommer iväg. Har snackat med en kille som har turban och som är flygtekniker och han sa att det ofta var problem med 07-flyget.

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 12:43 som svar på: Canon 40D – nån som blir sugen?

Har ett 300/4L IS som jag eventuellt ska sälja. Ska bara utvärdera det med 1.4x innan jag bestämmer mig. Men annars är ett hederligt Canon EF 75-300/4-5,6 III ofta prisvärt begagnad. Fås i nuläget på Cyberphotos beg-börs för 2000:-. Kanske inte världens skarpaste objektiv i ändlägena men man får vad man betalar för.

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 11:00 som svar på: Hur är isen på storsjön?

Du har ju varit på Cabo och härjat så du kammar inte mycket martyrpoäng hos mig Tobas. Inga bilder därifrån att dela med dig av?

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 10:07 som svar på: surfs up

Jeff ”The Dude” Bridges är också amazing. Snacka om att vara som klippt och skuren för en roll =)

• sourra

sourra

Medlem
    5 december, 2007 vid 10:05 som svar på: need waves

Äh Mat, ryck upp dig. Nu är ju vädret bra jämfört med hur det kommer vara om två månader =)

• sourra

sourra

Medlem
    4 december, 2007 vid 22:18 som svar på: Svensk-portugisiska brädor

Du får ha en bräda ståendes i Portugalien så du slipper dinga den när du åker dit stup i kvarten. Ska kolla lite nogrannare på din bräda sen Alex, jag har raincheckat provturerna allt för många gånger. Peace!

• sourra

sourra

Medlem
    4 december, 2007 vid 22:13 som svar på: kvinnor kan.

Känns lite som i Damallsvenskan i fotboll. Det är några i toppen som fullständigt krossar övriga fältet.

• sourra

sourra

Medlem
    4 december, 2007 vid 21:06 som svar på: Svensk-portugisiska brädor

Alex, har du kört den med straps nånting? Och hur är det med stryktålighet om man skulle råka hoppa och landa lite hårt?

• sourra

sourra

Medlem
    4 december, 2007 vid 18:57 som svar på: Svensk-portugisiska brädor

Har sett Alex susa runt ostrappat på en Bluebottle hela sensommaren och hösten. Det ser verkligen ut att vara prima grejer.

• sourra

sourra

Medlem
    4 december, 2007 vid 18:31 som svar på: Högsta kitehoppet?

Tycker nog att både Jesse Richman’s och Eric Eck’s ”bedrifter” inte kan räknas eftersom det onekligen är termik med och busar i båda situationerna.

• sourra

sourra

Medlem
    4 december, 2007 vid 12:09 som svar på: Hur är isen på storsjön?

Hallå ditt gamla klementinöra. Kolla med de här stollarna om du inte får nåt svar på Steffo: http://www.gather.to/Default.aspx?id=2784

En bra sak med is är att man inte kan köra båt och därmed gå på grund.

• sourra

sourra

Medlem
    4 december, 2007 vid 11:12 som svar på: Högsta kitehoppet?

Högsta hoppet med en 18 kvm som gjorts i lättvind är 5 m. I övrigt tror jag det är svårt att mäta exakt men jag kan tänka mig att avsiktliga hopp på 15-20 meter görs lite nu och då i rätt förhållanden. Kanske är det högre än så, det får någon av old-schoolrävarna svara på. Men generellt sett är det så att känns det som att man kör 30 knop så går det 15 och känns det som att man hoppar 4 meter så är det som regel 2 =)

Sida 415 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA