Forumsvar skapade

Sida 417 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2007 vid 20:27 som svar på: Canon EF 70-200 4.0L ??

Jag har en Canon 1.4x + 70-200/4L på ingång nu. Kommer bli fint hoppas jag. Mitt 300/4L kommer bli spännande också

• sourra

sourra

Medlem
    29 november, 2007 vid 17:24 som svar på: Bilder från Apel tagna idag (Söndag)

Måste tyvärr pliktsupa på Chalmers pga. ett föreningsmedlemskap jag aldrig blir av med. Ni får ha’t så bra i spa’t.

• sourra

sourra

Medlem
    28 november, 2007 vid 23:39 som svar på: Galleri för websida

Magnus, vi ska nog kunna lösa nåt… =)

• sourra

sourra

Medlem
    28 november, 2007 vid 23:06 som svar på: Cabrinha SB3/ debkåusf egen tråd

@debkåusf 431323 wrote:

Säljer inte cabrinha flest kites i världen???

Vet ej. Men om de gör det så hade de hade aldrig klarat det utan dina fruktsamma inlägg.

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 21:06 som svar på: Kite till ett lågt pris som funkar på vatten och snö?

Verkar finnas gott om olika åsikter och uppfattningar. Här kommer min:

Jag har gått från 82kg till 72kg under våren/sommaren och har haft en nia som allroundkite. Jag tror jag pumpat min (numera sålda) tolva ca 4 gånger sen i april och då har det ändå blivit rätt mycket åka i år. Hade det inte inte varit för att jag har en uppsättning kites som både jag och tjejen ska kunna köra på samtidigt (12-9-7.5-4.5) så hade jag nog nöjt mig med typ ett 11-7 quiver. Jag kör på en 133-bräda. Självfallet är allt detta beroende på var man brukar köra och hur mycket det blåser där, men generellt står jag hellre på land för att jag har en för liten kite när det är fes-vindar än jag står på land med en för stor kite då det brallar i.

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 20:33 som svar på: tvätta rashguard

Gogga, jag hittade följande tips på wöld waid webb:

”Strö vinsyra eller citronsyra på fläcken och blanda med vatten till en gröt. Blandningen bör få verka i några timmar. Vin eller citronsyran kan även användas för att avkalka kaffebryggaren.”

Kaffebryggarrengöring från Kånsumm mot rostfläckar alltså.

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 20:28 som svar på: vattenstart.

= sjukt bra fart längs Första Långgatan på fyllan kl 04 på en tisdagmorgon.

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 17:23 som svar på: Sista sommar dagen i Abay!!

…och jag ser fram emot att se Jakobs framsteg nästa år. Kommer bli fett.

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 17:18 som svar på: Bilder från Apel tagna idag (Söndag)

…och Oskar =)

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 17:17 som svar på: Bilder från Apel tagna idag (Söndag)

Nu har laddaren anlänt så här är bilderna som fastnade i min kamera med Fru Sourras ansträngning. Jag hade inte ställt in kameran bra så slutartiderna blev längre än nödvändigt och fokus blev bara bass. My bad alltså. Men det var en alldeles för go dag för att inte dela med sig av.

1. Han själv
    2. Wacko
    3. Han själv
    4. Han själv
    5. Nicco a.k.a. The Late Arriver

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 10:35 som svar på: tvätta rashguard

@debkåusf 430859 wrote:

hehehe!! det finns en sak till ööööhhhöhöhöhä!!!:tongue:

Japp – hålla sina ryggradslösa karlar hårt i tyglarna. När vi var i Varberg på säsongsfinalen så var det en muspiskad kille i vår stuga som blev tvungen att lämna stugan innan det roliga ens börjat…

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 10:27 som svar på: Cabrinha SB3/ debkåusf egen tråd

Kom igen nu era banjospelande bondlurkar, nu har ni ju en helt egen tråd där ni kan fortsätta vara precis så störiga som Jonaish 1.0 kunde vara. Yo go girl! =)

• sourra

sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 09:57 som svar på: Sista sommar dagen i Abay!!

Kan bara instämma. Ha det fett Arild och hoppas inte knät sinkar dig!

• sourra

sourra

Medlem
    26 november, 2007 vid 12:15 som svar på: St. Lucia!

Jag har för mig att konsumentverket kan driva frågor i rätten som är principiellt viktiga. Jag tycker det är principiellt viktigt huruvida ett flygbolag kan ändra sina villkor efter man har bokat och komma undan med det eller ej.

• sourra

sourra

Medlem
    26 november, 2007 vid 09:53 som svar på: Bilder från Apel tagna idag (Söndag)

Njae, laddaren till min laptop är havererad så det kommer nog dröja ett tag innan de bilderna kommer loss. Men jag upptäckte efteråt att det var rejält med dis på uv-filtret samt att autofokusinställningen som jag lämnat över till Lina inte var optimal så jag håller förväntningarna låga =)

Sida 417 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA