sourra
Forumsvar skapade
-
Ovanifrån ser den ut som en sån reglementsenlig byxa för beachvolleydamer, en sån som skär upp lite lagomt i stussen.
-
Vi var inte många, vi hade inte bra tryck i grejerna men det var jävligt fint =)
-
Hehe, tror det är ”EAN”-koden. MEn jag klippte ut varenda en och skickade in. Det tog ca en månad innan kulorna trillade in, kanske lite längre.
-
sourra
Medlem25 november, 2007 vid 22:28 som svar på: Kite till ett lågt pris som funkar på vatten och snö?Det är ett rån. Kolla på köp och svälj så kan du nog hitta betydligt bättre för samma peng.
-
Fox: AR står, som du gissade på, för Aspect Ratio. Det är helt enkelt förhållandet mellan kitens bredd och höjd. Sen exakt vad som räknas som högt, mellan och lågt är inte helt solklart eftersom det är långt ifrån lätt att hitta siffror på vad respektive kite har för AR. Men nu råkar jag ha en Naishkatalog framför mig och där har Code, som har lägst AR ett värde på 4.55 för en 12 kvm-kite medan Torch, som har högst AR 5.35 på en 6 kvm. Nu vet jag inte hur långt åt varje håll skalan sträcker sig och vilka kites som har högst och lägst men det finns nog någon gammal kalenderbitare som kan svara på detta. Ha det!
-
Fan Chrille, jag lider med dig. Samtidigt hade jag velat stå där och se din frustration gå genom taket. Vad var det som de högg på? Att det var en surfbräda eller att det var en väska längre än 135? Eller gick de på totalmått? Oavsett vilket hoppas jag din planka anländer illa kvickt.
-
Till Skottens försvar tror jag att krillans dotter har varit framme och busat lite med skottens dator.
-
@jonaish 430490 wrote:
hahahahahahaahaaa….. njäaäaää, jag ska nog göra en gonza då 😉
Trycka på en Bondmora och rymma i soluppgången?
-
Haha, hallå där du din håriga lilla Trance-Tok.
-
Någon som har en bra gissning på vad Christian ”12345” Sternell menade med sitt sms som löd ”BA ÄR FITTARÖVKUKIGT. SATAN.” ?
-
Gonzo gick på sponken för tre dagar sedan och har inte gett sig än. Märks inte det på hans inlägg? =)
-
74 kg och 23 m/s på 9 kvm? Shit, har du några tips till mig hur jag ska kunna hålla grejerna längre? Jag väger lika mycket körde min gamla sjua, max nedtrimmad på både knopar och depowerstraps i 18 m/s (enligt väderstationen på en fyr alldeles i närheten). Med de förutsättningarna var jag gravt överriggad och fick köra med låånga armar.
-
Berätta vad som händer för dig när du försöker hoppa så ska du nog kunna få ett och två tips.
-
Hmm, låter som att du borde
1. skaffa ett par sköna handskar
2. trimma ned trycket med depowerstraps eller knutar
3. är det en Rippehr du kör finns lite re-launchtips som kan underlätta för dig på den här länken