Forumsvar skapade

Sida 418 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:39 som svar på: kite med svans! 🙂

Ovanifrån ser den ut som en sån reglementsenlig byxa för beachvolleydamer, en sån som skär upp lite lagomt i stussen.

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:36 som svar på: Bilder från Apel tagna idag (Söndag)

Vi var inte många, vi hade inte bra tryck i grejerna men det var jävligt fint =)

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:32 som svar på: Cashback Canon??

Hehe, tror det är ”EAN”-koden. MEn jag klippte ut varenda en och skickade in. Det tog ca en månad innan kulorna trillade in, kanske lite längre.

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:30 som svar på: vattenstart.

Mmm. Den har minst 100 i AR.

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:28 som svar på: Kite till ett lågt pris som funkar på vatten och snö?

Det är ett rån. Kolla på köp och svälj så kan du nog hitta betydligt bättre för samma peng.

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 14:42 som svar på: vattenstart.

Fox: AR står, som du gissade på, för Aspect Ratio. Det är helt enkelt förhållandet mellan kitens bredd och höjd. Sen exakt vad som räknas som högt, mellan och lågt är inte helt solklart eftersom det är långt ifrån lätt att hitta siffror på vad respektive kite har för AR. Men nu råkar jag ha en Naishkatalog framför mig och där har Code, som har lägst AR ett värde på 4.55 för en 12 kvm-kite medan Torch, som har högst AR 5.35 på en 6 kvm. Nu vet jag inte hur långt åt varje håll skalan sträcker sig och vilka kites som har högst och lägst men det finns nog någon gammal kalenderbitare som kan svara på detta. Ha det!

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 14:28 som svar på: Drabbar BA’s surfing/vindsurfingförbud oss?

Fan Chrille, jag lider med dig. Samtidigt hade jag velat stå där och se din frustration gå genom taket. Vad var det som de högg på? Att det var en surfbräda eller att det var en väska längre än 135? Eller gick de på totalmått? Oavsett vilket hoppas jag din planka anländer illa kvickt.

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 01:32 som svar på: Tillvekningstid!

Till Skottens försvar tror jag att krillans dotter har varit framme och busat lite med skottens dator.

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 01:19 som svar på: vattenstart.

@jonaish 430490 wrote:

hahahahahahaahaaa….. njäaäaää, jag ska nog göra en gonza då 😉

Trycka på en Bondmora och rymma i soluppgången?

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2007 vid 23:32 som svar på: Världens längsta våg!

Haha, hallå där du din håriga lilla Trance-Tok.

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2007 vid 19:50 som svar på: Drabbar BA’s surfing/vindsurfingförbud oss?

Någon som har en bra gissning på vad Christian ”12345” Sternell menade med sitt sms som löd ”BA ÄR FITTARÖVKUKIGT. SATAN.” ?

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2007 vid 19:09 som svar på: vattenstart.

Gonzo gick på sponken för tre dagar sedan och har inte gett sig än. Märks inte det på hans inlägg? =)

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2007 vid 19:01 som svar på: North Rhino 9 för snökite?

74 kg och 23 m/s på 9 kvm? Shit, har du några tips till mig hur jag ska kunna hålla grejerna längre? Jag väger lika mycket körde min gamla sjua, max nedtrimmad på både knopar och depowerstraps i 18 m/s (enligt väderstationen på en fyr alldeles i närheten). Med de förutsättningarna var jag gravt överriggad och fick köra med låånga armar.

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2007 vid 18:33 som svar på: Kiteboard trick-instruktioner?

Berätta vad som händer för dig när du försöker hoppa så ska du nog kunna få ett och två tips.

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2007 vid 18:20 som svar på: Launcha!!!!

Hmm, låter som att du borde
    1. skaffa ett par sköna handskar
    2. trimma ned trycket med depowerstraps eller knutar
    3. är det en Rippehr du kör finns lite re-launchtips som kan underlätta för dig på den här länken

Sida 418 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA