sourra
Forumsvar skapade
-
Det kanske ska luftas i en annan tråd men det var ju en del joddel för ett halvår sedan om att IKO var vinstdrivande och sög ut folk och att KSA var ideellt och bra. Själv ser jag inte skillnaden.
-
sourra
Medlem14 november, 2007 vid 13:03 som svar på: Är jag för gammal/svensk/ung/trist eller kan går det att välja sämre musik?Ja va fasen, när vi ändå är igång med virtuellt wax – två höjdare!
[YOUTUBE]lW6HsrEg19w[/YOUTUBE] [YOUTUBE]lG9Np4BrrXg[/YOUTUBE]
-
sourra
Medlem14 november, 2007 vid 11:52 som svar på: Är jag för gammal/svensk/ung/trist eller kan går det att välja sämre musik?@above_the_law 428510 wrote:
Skönt att någon använder originalet och samtidigt påvisar att Daddy Boasting snott även det spåret;-).
Måste bara påpeka att det inte var The Specials som gjorde originalet utan det var Dandy Livingstone. Vem som sen gjorde den bäst är dock en annan fråga :smirk:
[YOUTUBE]DZWWUQNSV2E[/YOUTUBE]
-
Du syftar på Solifer husvagnar va?
-
Tänkte bara om nån missade. Det var inte asfet åkning men en skön känsla över hela programmet.
-
@Wallflower 428306 wrote:
Flyger med KLM till Thailand på torsdag.
Hur fan kan man ta golfprylar med sig gratis och kite kostar 80 Euro.
Tänker checka in min bag som en vanlig väska, ligger inom storleksramen.
// PierrePierre, packa i golfbag…
-
@jonaish 428208 wrote:
fan va najs, bara å kötta fan nu så vi kan äga sönder å samman alla göteburgare när de kommer :santa:
Ja gööör det Jonas. Det var ju verkligen fokus på åkningen senast.
-
sourra
Medlem12 november, 2007 vid 20:21 som svar på: Är jag för gammal/svensk/ung/trist eller kan går det att välja sämre musik?Hehe, grym låt men den matchade ju inte åkningen för fem öre.
-
Men jag har läst mig till att deras automatiska bagagemupp (den som gör att de kan spara flis genom att dissa surfare) klarar bagage som är upp 135 cm långt. Men det är väl lika bra att bojkotta BA? Virgin förkunnade att de utvidgar sin ”vi älskar surfare”-policy dagarna efter att BA sagt att de hatar surfare. Det är good will och marknadsföring det!
-
Åja, västkusten sträcker sig ju ned till Malmö innan den blir sydkust. Hade CSN bara subventionerat strandnära boende hade jag också knallat till spoten…
-
Ååh vad surt. Vad säger förskingringsbolaget?
-
Fuck vad surt Hasse! Var stog kärran?
-
@skotten 427765 wrote:
I could actually set us up with a place to crash over there.. My mate has a house somewhere on the coast.
Let’s head for Newquay mate! In the spring that is.
-
Cornwall vore riktigt nice att besöka. Är det Ryan Air från London som gäller eller?
-
Tråkigt Magnus. Men rätt skönt att läsa när man står och helgjobbar =)