sourra
Forumsvar skapade
-
-
Varberg är stängt pga. vägarbete. Next stop: Gävle.
-
Fan, att bo i fjollträsk och antyda att man haft feta kitesessions måste vara lite som att bo på mallis och snacka om hur feta slopestyle sessions man haft med sin snowboard.
Jag har ångrat många saker i mitt liv men att jag flyttade från sthlm till bästkusten har jag aldrig ångrat.
-
Vad snackar du om Magnus? Du kissade i sängen, punkt slut!
-
Va ä de dära fö någe Sam?
-
Nu ligger förresten Johan W’s bilder också på http://www.jah.se/goodlife
Vilka är det kvar nu egentligen som inte har fått tummen ur? Nicke? Tony? -
Jag tror skalan har fått slut på färger och gått hela vägen runt
-
Hehe, yeah I remember. I can’t believe you took on the ”Super Ginormous Manual Inflation Device”. Your head (which is already fairly oversized considering the size of your body) became humongous for a brief moment.
-
Ja Gonzo, kör! Ni kommer ju få gården med lada, silo, betesmarker, latrinpool och allt när hennes gamlingar trillar av pinn. Du kan ta EU-bidragen och köpa nya kiteprylar för. Det är ju en guldgruva för helvete!
-
En massa bilder från helgen ligger på http://www.jah.se/goodlife
Tanken var att skåningarnas bilder skulle ligga där också men det har rådit viss brist på att få somliga tummar ur i Skåne =) -
Ahh, det är klart. Kapten kan sätta guldkant på det mesta.
-
@Krillan82 427183 wrote:
Fyy fan vilka kvällar vi har haft. och det är bara början…
Menar du att det kan bli bättre? Hur tänker du då? =)
-
I princip alla flatkites (SLE, BOW) är ypperliga att lära sig på och utvecklas med. Nu vet jag ju inte riktigt vad du väger och vad du har sen tidigare och så, men Falle har vassa paketpriser på 2008-grejer från Naish och Best om du behöver bräda och allt. Pris-ex: Best Waroo 7 kvm + Naish smart bar + Bräda Naish Haze = 10.689:-. Man kan sätta ihop sina egna rabatterade paket också och välja fritt mellan storlekar, fabrikat och modeller.
-
Det har nämnts många gånger förr men Stadium har ett resegolffodral som är 135 cm långt och rymmer två twintips, 3 kites, pump, bommar och sele. Dessutom har den hjul. Bra skit.