sourra
Forumsvar skapade
-
Hade jag vägt 65 pannor hade jag valt en nia eller tia utan att blinka. Jag väger 72 (men vägde 81 innan sommaren) och har kört min nia absolut mest av de kites jag hade apr-sept. Men sen beror det ju på var man bor och hur bra vindar det brukar vara.
-
Jag känner vartåt det här barkar… =)
[YOUTUBE]Xe1a1wHxTyo[/YOUTUBE]
-
Ja det var ju motljus i positiv bemärkelse. Det är inte ofta det är så.
-
Blodpudding? Vi fick pitepalt. Om vi hade tur.
-
Knappt 3 km.
-
@skotten 423094 wrote:
ok well if nothing seems to be happening, I will sort it all out. if you aint paid for it yet, then you can just sort out the cash with Kent.
I’ll ordna det with Robban but tack anyway you gamla haggis-ätare.
-
Jag kollade den grejen specifikt med mitt försäkringsbolag. Då fick jag till svar att ”Allt som man normalt sett har i ett förråd får du ersättning för om du har ett SSF-godkänt hänglås.” Alltså – fritidsutrutning, allt som är smutsigt och luktar är typiskt såna saker som man kan förväntas ha i ett förråd. Tv, dator och sprit är det inte. Hoppas det går bra.
-
Robsport-robban ordered it and I will take it from him so I have no idea on the status.
-
Men frågan kvarstår – hur blir det med oss?
-
Lugn i stormen, jag har en metallpulka som jag brukar tejpa fest över ryggen/röven med glasfibertejp när det vankas sausage parties. Pulkan börjar bli rejält bucklig efter diverse nattliga utfall från fyllesugna partytomtar men än håller den. Med tanke på folket som kommer upp från Skåne så är det dubbla pulkor som gäller. Och hjälm.
-
Det är bra att du har dina prioriteringar på rätt ställe.
Sammanfattat så har de gjort helt om från sin ”gratis windsurf”-policy. Onekligen en tråkig utveckling om andra bolag hänger på. -
Är det bra launch där?
-
Känn dig blåst Hasse =)
Men du ska nog se att det tar sig snart. Åk ut och rigg upp så länge. En dag som denna ska man bara sitta inomhus om man verkligen måste. -
@skotten 422996 wrote:
Kent rocks, I will bring some of his stuff to varberg.. anything you guys would like to see/try in particular?
Yeah, I’d like my seat covers to be delivered to Robban.