sourra
Forumsvar skapade
-
@nic 423525 wrote:
jag kanske har fel men hade också för mig robby var med i det klippet.
Jag kan ha haft fel. Det har jag ofta men jag erkänner det aldrig =)
Men det är en North-rulle, det är jag toksäker på. -
Det vore otroligt eftersom Space Monkeys II är en North feature. Har för mig att åkarna bl.a. är Jeff Tobias och Martin Vari.
-
Här är ett clip (från Space Monkeys II tror jag) där det hoppas från klippor. Ser rätt gött ut.
http://www.youtube.com/watch?v=-O3eQ-ZjUJ8&mode=related&search=
-
Det var lite det jag menade. Man kan hitta såna statements på samtliga recensioner men det går inte att hitta nånting negativt. Tror att ”infomercial” är ett ord som beskriver den här typen av recensioner.
-
Lite väl mycket Halleluja tycker jag nog. Allt är bättre än förra året och inte en tillstymmelse till kritik. Det är lite som IK Surfmags review som de gjorde i förra numret. Är man en blaska som är beroende av annonsörerna vågar man nog inte hugga dom i ryggen genom att såga deras produkter och recensionerna blir därefter.
-
@christian12345 423480 wrote:
Fahlén har ju satsat på en ny kundgrupp men jag vete fan hur lyckat det är när man tänker ’extremsport’ och det första man får se på hemsidan är en slemmig unge. Hur eller hur: det är i alla fall nytänkande.
Hehe, det är lite uppdateringar på G, lugn bara lugn. Då kanske vi kan anknyta det till topic – en typiskt bra hemsida uppdateras ofta.
PS. Det är fan en extremsport att skaffa knodd. Tror det tär mer på de flesta än det skulle göra att bestiga K2.
-
Jag hoppas verkligen att windguru är helt ute och cyklar inför kommande helg. Ostligt, vad ska man ha det till?!
-
Hehe, good one. Men ta en titt på loopen nästa gång du ser en. Alltså Smartloop är den lösning som levererades för ganska precis en vecka sedan, inte den som levererats med Helux & Cult fram tills dess (för den är det låg novelty-nivå på).
-
Overriding
Correction
To
Other
Poor
Useless
SystemsTror jag.
Den enda Naishförkortningen jag snubblat över är SLE och det är av patentskäl som den inte heter nåt annat.
-
I min försäkring så täcker de pryttlar upp till 45K som stjäls ur förråd.
-
-
Vad det gäller förkortningar verkar det finnas en stolthet bland ingenjörer som gör att om får man ett användbart patent vill man ha cred för det också och då skapar man en ny fräck bokstavsförkortnig bara för att uppmärksamma att det är eget. Men varje medborgare med åtminstone en fungerande hjärnhalva ser ju igenom detta.
Vill ni skapa en riktigt bra sida så tycker jag ni ska snacka med http://www.understandit.se som är ett gäng kognitionsvetare/systemvetare som vet hur man kopplar ihop hjärna och web för användarna.
-
Det är en smaksak. Men du får som regel till bättre hopp med en liten, perfekt powrad kite än en stor depowrad rackare. Dels för att en nedtrimmad kite inte flyger optimalt och dels för att du kan hålla kant längre inpå take-off. Men har man en våg att rampa på så kvittar det.