sourra
Forumsvar skapade
-
Vi lät Oskar göra jobbet. Jag var helt död sen gårdagen och passade på att kombinera det med skola.
-
Jag som tyckte jag gick till överdrift…
-
@sahlin 415571 wrote:
lägger du upp fler på ditt galleri sen eller?
Normalt sett – ja. Idag – nej. Det blev verkligen inget mer som var värt att visa. Tack för lånet av dräkten. Jag var mentalt inställd på kalsongsurf så det värmde gott.
-
@snygging 415480 wrote:
mycket vackert, bildet du taget!
Såg ut att va lite bättre drag än idag då du fotade blev det något ? -
Om man ser småfet ut i en svart dräkt lär man se humongous ut i den vita. Jävlar vad skabbig den ska se ut efter någon månads svenskt gegg-surf.
-
@rusiak 415560 wrote:
fn du hade en heldag eller? Vad får lida, städningen, exjobbet eller rasta hunden?
//eylex
All of it! Jag kom hem till en rykande varm äppelpaj. Krassliga flickvänner är the shit!
-
Jo, du går på ett absolut minimum nu. Det var av ren artighet som jag tog med den bilden. Alla feta urkrokade loopade handlepasses du satte idag får du betala för att se på bild.
-
1. Snygging i en loopad backroll
2. Sahlin
3. Wake-Nils
4. Sahlin igen (tyvärr suddig men hans raley var så hög och fin att jag blev tvungen att visa den ändå) -
Idag tuggade en ungtjur i sig väl valda delar av Sahlins Ozone-13. När jag försökte skrämma bort den gjorde den utfall så det vara bara att ge sig ut på vattnet igen.
-
Jo jag tror det blev några stycken som är värda att visa. Kameran står och tuggar just nu och det har den gjort en stund. USB 2.0 my ass.
-
Åh vilken jättemiss att kommentera i den här tråden. Hur gör man för att avanmäla en prenumeration på en tråd?
-
Det var onekligen en bra idé att följa prognosen och gå på sponken idag. Vi ses någonstans imorgon så snart regnet lagt sig.
-
@christian12345 415301 wrote:
It aint Jylland…
Det är precis det det är. Är inte du i Hong Kong Tung Pung nu?
-
@Mat 415246 wrote:
Well, yes that was big but I would say 4 meter for the biggest set not 6. Pix kommer senare 😉
/Mat
Ohh, nice. Visa!