sourra
Forumsvar skapade
-
Jag kör med Mystics hälstraps och de funkar riktigt bra så snart man skurit bort de grå flärparna som Mystic, av någon outgrundlig anledning, har satt dit.
-
Nej för satan Alex, säsongen är ju som bäst nu. Det är bara husfriden som blir lite bättre om det inte är surfprylar överallt.
Adde, tack för tipset, jag är som en helt ny man.
Men alltså – brädorna försprödas inte av kyla va? Men hur är det med kites? Och linor?
-
Tack Sahlin för att du visade det gamla partytricket ”Låt kiten gå på som en traktor i koskiten”.
-
Idag rapporterade väderstationen 16 m/s och det var stundtals rätt tungt med sjuan.
-
Ahh… vilken dag det var idag. När vi kom ned vid 14:30 låg vinden på från syd så man fick perfekt vinkel mot vågorna. Jag slog utan tvekan personbästa i antal bottomturns på en våg.
-
@Che_Riff 416313 wrote:
Har kört C-kites sedan 2001 och har svårt att gå över till annat då dessa kites finns. Mina Torch III har jag kört i snart ett år nu. Lätt bomtryck, grym depower. Köra mina 10+14 från 6 m/s. 10:an pallar byar på 17 m/s.
Men då får du ju ha en man bakom dig på land som har ett fast grepp i handtaget ibland också =)
-
@jezaja 416291 wrote:
Nån skrev att 2008an va mer lik 2006an än 2007an på kiteforum men någon naishkille sa att dom inte hade ändrat något egentligen.
Du kan aldrig ta för givet att killen på Naish vet bättre än killen på Kiteforum 🙂
-
@SkånePaul 416281 wrote:
Grymmaste jävla kiten!! Vad är ändrat till 08:orna egentligen, inte så mycket va?
Efter vad jag har läst mig till så är det bara färger och tryck som ändrats från 2007 till 2008.
-
[YOUTUBE]B2QJtSZ-pT4[/YOUTUBE]
-
När du säger ”superörnar” så menar du väl piska och tazergun?
-
Söder om Apelviken. Sök på träslövsläge på hitta så hittar du.
-
Det ser ut att bli vatten från ovan.
-
Det ser ut att bralla på efter lunch. Vi snackade lite om askim men varberg är alltid varberg. Hur dags ska du ta din glänsande skalle och åka ned?