Forumsvar skapade

Sida 447 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    20 september, 2007 vid 15:26 som svar på: Kyla

Hmm, det har du rätt i. Men jag tänker mest på långvarig förvaring i sitt oisolerade vindsförråd.

• sourra

sourra

Medlem
    20 september, 2007 vid 15:19 som svar på: Hälrem till brädan

Jag kör med Mystics hälstraps och de funkar riktigt bra så snart man skurit bort de grå flärparna som Mystic, av någon outgrundlig anledning, har satt dit.

• sourra

sourra

Medlem
    20 september, 2007 vid 13:00 som svar på: Kyla

Nej för satan Alex, säsongen är ju som bäst nu. Det är bara husfriden som blir lite bättre om det inte är surfprylar överallt.

Adde, tack för tipset, jag är som en helt ny man.

Men alltså – brädorna försprödas inte av kyla va? Men hur är det med kites? Och linor?

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2007 vid 19:34 som svar på: Varberg imorgon 19/9?

Tack Sahlin för att du visade det gamla partytricket ”Låt kiten gå på som en traktor i koskiten”.

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2007 vid 19:00 som svar på: naish tourch???

Idag rapporterade väderstationen 16 m/s och det var stundtals rätt tungt med sjuan.

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2007 vid 18:33 som svar på: Varberg imorgon 19/9?

Ahh… vilken dag det var idag. När vi kom ned vid 14:30 låg vinden på från syd så man fick perfekt vinkel mot vågorna. Jag slog utan tvekan personbästa i antal bottomturns på en våg.

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2007 vid 08:51 som svar på: naish tourch???

@Che_Riff 416313 wrote:

Har kört C-kites sedan 2001 och har svårt att gå över till annat då dessa kites finns. Mina Torch III har jag kört i snart ett år nu. Lätt bomtryck, grym depower. Köra mina 10+14 från 6 m/s. 10:an pallar byar på 17 m/s.

Men då får du ju ha en man bakom dig på land som har ett fast grepp i handtaget ibland också =)

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2007 vid 07:57 som svar på: naish tourch???

@jezaja 416291 wrote:

Nån skrev att 2008an va mer lik 2006an än 2007an på kiteforum men någon naishkille sa att dom inte hade ändrat något egentligen.

Du kan aldrig ta för givet att killen på Naish vet bättre än killen på Kiteforum 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2007 vid 06:44 som svar på: naish tourch???

@SkånePaul 416281 wrote:

Grymmaste jävla kiten!! Vad är ändrat till 08:orna egentligen, inte så mycket va?

Efter vad jag har läst mig till så är det bara färger och tryck som ändrats från 2007 till 2008.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2007 vid 22:33 som svar på: Varberg imorgon 19/9?

[YOUTUBE]B2QJtSZ-pT4[/YOUTUBE]

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2007 vid 22:06 som svar på: Varberg imorgon 19/9?

När du säger ”superörnar” så menar du väl piska och tazergun?

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2007 vid 21:35 som svar på: Varberg imorgon 19/9?

Söder om Apelviken. Sök på träslövsläge på hitta så hittar du.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2007 vid 18:18 som svar på: Varberg imorgon 19/9?

Det ser ut att bli vatten från ovan.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2007 vid 10:53 som svar på: Varberg imorgon 19/9?

Det ser ut att bralla på efter lunch. Vi snackade lite om askim men varberg är alltid varberg. Hur dags ska du ta din glänsande skalle och åka ned?

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2007 vid 18:12 som svar på: Cap Verde

Vid vindsurfstranden där Angulo har sitt center är det ständigt off-shore.

Sida 447 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA