sourra
Forumsvar skapade
-
Fan så go bild Alex. Säg att det inte är från idag för jag har haft en sjukt sugigt vindstilla dag. Vad sägs om söndagen? SSO-SO i Olofsbo?
(Det där är från kioskstranden Hasse, inte från Dung Beach. Sluta klaga nu.)
-
@nundy 417180 wrote:
Apropå midja i puder… checkitaot.
http://www.lib-tech.com/snowboards/hammock.htmlÅh fan, man lär så länge man lever. Jag har lyckligt ovetandes susat nedför Hemavans orörda pudervidder säsong efter säsong med vanliga brädor med midja. Det kommer inte gå i fortsättningen =)
-
Pruta lite så kommer du över min shockwave-tolva till ett fint pris.
-
Vi är en hel del folk som bor på Johanneberg eller i närheten och åker till varberg med jämna mellanrum. Håll utkik här på Steffo.
-
Men ska man köra toppturer och sen carva sig ned i pudret vill man väl ha en bräda med riktig midja. Eller?
-
Burp. Alex, är du säker på att det var Pierre? Det kanske finns någon annan med gul Fuel och jättestort huvud som bara dyker upp, kör 20 minuter och sen försvinner.
-
Jag drar så snart Hattfan tar sig över älven från Ghettot. Ta med dig en bajjapåse Hasse så du kan vara på rätt sida.
-
Mmm, man får borra med 8 mm borr för att vidga hållen, sen lägger man dom mellan straps och pads och skruvar fast. Skönt starka men ändå elastiska och samtidigt lätta att komma ur om det krisar!
EDIT: (På Mystics alltså)
-
@_Sofia_ 416856 wrote:
hur länge tillbrukar folk köra ute i kylan?
Ungefär 7 månader till, sen blir det varmare.
-
Kan man få se Bruse, Cheriffen, Alex Da Great och Tote där i bajjet måntro?
-
Säkra källor låter hälsa att det blir 12:an och vågbrädan.
-
Jag kände mig lite social och det fanns ingen på Dung Beach att snacka med =)
-
Äh, där är det ju bara byigt och kiten blir så jäkla sandig. Dyngan går att undvika, men det gör inte sanden. Nu när kiosken har stängt finns det hela noll anledningar att vara där. Join the other side Haze!
-
Det vet du! Dung beach Läjet!