Forumsvar skapade

Sida 449 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 16:44 som svar på: olycka i apelviken, igen!

@Blackadder 415192 wrote:

Jag stod så pass nära att jag höll på att bli vingklippt av linorna. Kraschade på ansiktet efter en rejäl lufttur. Såg riktigt läskigt ut, man får bara hoppas att det blir bra med honom snart. Det är bäst å stanna på land när det blåser pung.

Nasty. Vad körde han för size på kiten?

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 16:17 som svar på: vill prova!

Tanken slog mig också. De måste ju fan köra med propellerskydd.

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 13:44 som svar på: vill prova!

Den här dök upp i sidomenyn. Måste kännas tryggt att ha den här rescue-killen i kölvattnet.

http://www.youtube.com/watch?v=yVMjZeKzW9Q&NR=1

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 13:37 som svar på: Bilder Läjet 070914

Så var det mysteriet löst. Vi får se hur det blir med vågor nu när vindarna aldrig kan bestämma från vilket håll de ska blåsa. Igår blev vågorna sämre och sämre ju längre in på dagen det blev.

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 10:11 som svar på: GBG -> Varberg lör 15/9

Ooooh, lockande. Jag struntar i att min kropp är kaputt. Jag kommer nog efter i sportbilen. Var drar ni?

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 09:49 som svar på: Bilder Läjet 070914

Då går jag på sponken istället. Jag kommer skylla på dig imorgon när jag ligger och leker Bockstensmannen i sängen.

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 09:34 som svar på: Bilder Läjet 070914

Hehe, samma här. Men jag kan inte låta bli att lockas av tanken på NV i Björkäng. Prognosen har skrivits ned lite. Köra ett 3-timmarspass?

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2007 vid 09:06 som svar på: Bilder Läjet 070914

@SkånePaul 415111 wrote:

Kör ni med skor redan???

Nej, det är bara torrdräktspojkarna. Själv kör jag barfota vilket resulterade i att havet tog en fin tugga skinn från högerfoten.

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2007 vid 23:26 som svar på: Heldag på fredag

Ja det var en jävla fin dag. Vi drog kl 08 och kom hem kl 20. En heldag i ordets rätta bemärkelse. Det är tveksamt om kroppen klarar av en till sån här dag imorgon. Stundtals var det helt galet hårt. Jag hade trimmat ned min sjua på alla tänkbara sätt (knopar, straps etc.) och lik förbannat flög jag som en vante då jag hoppade.

Jag slängde just upp lite bilder på http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=52904

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2007 vid 23:22 som svar på: Bilder Läjet 070914

…osså några till.

1. Nils, en av landets få blinda kitesurfare
    2. Nic
    3. Utsikt
    4. Ännu mera Nils. Jag tror årets Nilskvot är förbrukad.

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2007 vid 23:12 som svar på: GBG -> Varberg lör 15/9

Johan har du med dig 3 kvm imorgon? Prognosen ser vild ut.

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2007 vid 23:11 som svar på: Strandbild

Här Yann, här kommer en tydligare bild. Arild åkte över en sväng från andra stranden och provtrampade en av blajorna. Jag har inte hört utlåtandet ännu men själv tyckte jag det var synnerligen fast och bra.

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2007 vid 18:59 som svar på: Heldag på fredag

Jag är helt död. Min gamla samekropp pallar inte med sådana långa hårda dagar. Bilder är på g.

• sourra

sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 19:56 som svar på: Heldag på fredag

Jag hämtar Sov-Nils kl 08 så vi är i Läjet vid nio. Ses!

• sourra

sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 16:27 som svar på: Heldag på fredag

Jag lär också hålla mig till vågplanka så då får du lite att välja på Magnus =)

Sida 449 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA