sourra
Forumsvar skapade
-
Grattis till giftermaulet!
När jag ser den där andra bilden tror jag du har ljugit om ditt yrke Pierre. Varför har du inte sagt att du är hallick?
-
sourra
Medlem5 augusti, 2007 vid 21:14 som svar på: Hur startar och landar man bäst en Bow/Hybrid ensam?@psychonauten 403052 wrote:
Funkar ju fint på slät sand.. men jag skulle vilja se den på en ”vanlig” svensk spot med lite taggbuskar stenar och klippor 😉
Vad menar du? Allt är slätt och fint här på västkusten.
-
Jag kör lite bouldering på Hönö men mestadels led/topprep i Hyltebergen, Aspen, Seglora, Utby etc. Men sen jag upptäckte att de har socknens godaste pizza, till det facila priset 29:-, vid Hyltebergen vet jag vad som kommer bli förstahandsvalet för en tid framöver =)
-
What the… Var det surfbart idag? I så fall har jag ruttnat i Götet helt i onödan. Säg till om du ska med på kvällsklättring i veckan (men inte på torsdag).
-
Pär, du får styra upp såna små nätta namnlappar där folk kan skriva sin Steffo-alias =)
-
Det är solklart när du lägger fram det så där =)
Tack Ola. -
Stundtals mycket underhållande åkning/filmning. Fortsätt så!
-
@Ola_P 401263 wrote:
AI Servo och * knappen för att fokusera.
Vad kör du för kamera? På min 400d tycks *-knappen bara ha funktioner för exponeringslåsning men inte fokus. Är det någon inställningsfråga?
-
@djevulen 402433 wrote:
jag skulle gärna åxå komma men jag å henke måste tyvär åka till paros i stället,,,vilken jäkla otur
Osis. Du får se till att lämna en vettig rapport från Pounda. Jag har fått örtio olika bud vad som gäller beträffande pris för equipment storage på kitecentret.
-
Kolla in den här och se ifall du tycker den ligger rätt i pris. Dokumenterat är att den sväljer en bräda (133×40), två kites, sele, pump, hjälm och en bushman. Dessutom funkar den alldeles förträffligt att blåsa Star Alliance-bolag med via deras golfare-reser-gratis-med-sin-tunga-skit-medan-alla-andra-får-betala-dyrt-för-sina-fritidsintressen-policy.
-
Oh, glömde – Ola Hattfan kommer bo på Hisingen så han får vackert spårvagna sig upp på knölen om han ska med =)
-
Prise och r1k, jag bor också på Johanneberg vid Chalmers så det är bara att slå en signal när det är blås på G. Min och tjejens bil står här uppe stand-by 24/7. För övrigt bor Wake-Nils också i krokarna liksom Jezaja (utom på sommarlovet) så det finns alltid folk att dela petroleumutgifterna med. Tel-nr finns under min profil.
-
sourra
Medlem4 augusti, 2007 vid 00:10 som svar på: Till alla som inte har huvudet med sig till stranden.Kanske ska tillägga att det som regel kostar lika mycket att gå kurs hos en IKO-skola som hos en KSA-skola. Vad är det då som gör KSA ideellt och IKO vinstdrivande? Innebär det att KSA-instruktörerna tar hela kakan medan IKO-instruktörerna måste dela med sig av sina intäkter? Och hur skulle det göra KSA bättre? IKO har arbetat för säkerhet sedan 2001 och är idag den största organisationen. Vad KSA tillför utöver IKO’s koncept annat än snö är för mig fullständigt främmande trots att jag har jämfört de båda organisationernas hemsidor. Mig kvittar det var man är skolad så länge jag slipper berätta för nyutbildade elever vad en leash är, vilket jag än så länge bara råkat ut för hos KSA-elever (därav min reaktion på din predikan).
Jag har ingen anknytning till vare sig IKO eller KSA och förstår om du vill pimpa den organisastion som står bakom ditt företag. Men låt ändå den svenska organisationen vara oberoende och stå på egna ben.
-
sourra
Medlem3 augusti, 2007 vid 23:48 som svar på: Till alla som inte har huvudet med sig till stranden.Vad är det du tjänar på att sälja in KSA och sparka på IKO?
-