sourra
Forumsvar skapade
-
@gh0st 401570 wrote:
Har inte kört EXT’n själv men har bara hört riktigt nice om den. Riktigt sugen på att skaffa en.
Snubben till vänster körde på en EXT och höjdade bra när folk som vägde runt 80 körde fint på 126 och liknande (samma storlek på kites). Det säger en del om skillnaden i bärkraft =)

-
@WakeNils 401586 wrote:
det låter inte helt fel, kan jag få sitta i ditt knä?
Förutsatt att jag fått i bladdern igen så hänger jag på!
Har du mer än en plats? (ej räknat med att jag sitter i ditt knä)
/Nils, 073 621 09 36Jag har räcket på tauket så vi kan nog åka fyra välpolerade bohemer i bilen utan större svårighet. Är du och ugglar på Olofshöjd? Jag utgår från Johannebarhuset så det är i så fall übersmidigt. 070-4445800 btw.
PS. Inget knäsittande. Min känsla för ansvar sträcker sig snäppet längre än Britneys.
-
Ahh, sanning. Ser ju strapen nu när du säger det. Mjuk i svängarna säger du? Jag vill ju ha hårda tag, precis som på bastuklubben!
-
Om det är någon i Gbg som vill sitta på en bilstol och bidra med soppapengar är det bara att höra av sig. Jag planerar att dra från stan vid 17:30 och tänkte vara tillbaka innan kl 23. Destinationen är Varberg.
-
Fasen, de har skruvat upp prognosen sen jag kollade i helgen. Både DMI och SMHI’s kustväder tror på sol och tryck på kvällen. Jag som var inställd på Hylte idag. Var är det bäst åka på NV?
-
Tjusigt! Nicco ser ut som Nick Nolte på den bilden =) Noterar att han har trimmet nere vid loopen. Är det på Best-kiten som det är så?
-
@look 401445 wrote:
ja en del lirare ger ju inte sporten bra ryckte direkt
Håller helt med. Man vill ju inte att folk ska tro att kitesurfare är en samling dyslektiker.
-
@christian12345 401382 wrote:
Vad är det för objektiv du använder? Fina bilder.
Körde med Hampans penisförlängarobjektiv. Nu börjar det närma sig beslut i frågan ”Vad ska Chrille få kånka hem för kul från Hong Kong?”. Det är två killar som slutstriden står mellan. Svårt, svårt…
-
I see. Jag har en jäkla massa kamrater som är i staterna över sommaren så det ska nog inte vara något större problem. Gjorde du så att du beställde från den sidan till din polares adress eller?
-
Riktigt bra kurs där må jag säga. Åkte du på tull/moms när du beställde därifrån? Och vad gick frakten på? Om jag kör 400/5.6 så missar jag IS och det tror jag att jag kommer ha nytta av.
-
Nej du är i gott sällskap Nundy.
-
Nu lutar det starkt åt en 300/4L. Gäller bara att hitta den till bästa pris.
-
Åhåå, på så vis. Men använder du alla fokuspunkterna eller kör du med t.ex. bara mittersta punkten?
-
Byt din jävla signaturbild. Hänga på Steffo på arbetstid var fan tveksamt redan innan dina surf-ostar dök upp. Nu är det helt klart out of bounds!
-
@jonaish 401234 wrote:
Körde du äpplet ella träslöjdsläget idag?
De såg rätt najs ut från stranden iaf idag!
Varken eller. Underhöll familjen på Liseberg. Jag ger nya slänggungshelvetet 4 av 5 poäng.