sourra
Forumsvar skapade
-
@christian12345 397709 wrote:
De gånger jag har rest med mina grejer så har jag packat in brädorna i bubbelplast och så gaffat ihop paketet. Har alltid funkat hittills…
Christian
Vi får se om min självbild tillåter mig att resa som en bag-lady. Apropå resa så blir det inget Jylland för mig i helgen. Ha det prima med damorna.
-
Min klåpargissning är:
* För att det ser ballt ut
* För att få fart
* För att svänga med -
-
Är de döva? Annars borde det väl fan att gå att ta ett snack med dom. I värsta fall får det bli kalsongryck och tusen nålar, det kan få fason på de värsta busar.
-
@snygging 397605 wrote:
Jag vilar mig i form nu efter förra veckan då jag i sö fick ont i ryggen, armvecken och axlar efter 1h och 4dagars surf (dock inte i sträck 🙂 ).
men kanske man kan köra ändå efter jobbet. Var det något specielt du gjorde virena för att bli bra igen i dina armar?Jag vet något du kan göra för att spara dina underarmar din flatlusade masturbatör 🙂
Imorgon lurar jag och min kitebitch på att ta en efter-jobbet-tur. Var åka?
-
@MårtenT 397584 wrote:
EH priserna är olika beroende vilket humör hugo är på!
Ahaa! Så pris för en 10-kvata:
Tungpungad = 12K
Nybajjad = 3K
Bakitz = 19K
Smögad = 9K
Just tvingats kolla schlagerfestivalen på TV = 145KYes?
-
Old news is no news
-
@egget_ 397580 wrote:
Står ju på http://www.kiteboarding.se.
Nånstans runt 10k får du punga ut med för en 10:a verkar det som./Egg
Åh fasen, då är ju Best, Takoon och Haish billigare. Jag trodde EH var kitesurfingens Eldorado-produkter.
-
Jag har för mig att det finns lösa tryckmätare att köpa som man sätter mellan pumpen och slangen. Slingshot hade/har såna på sin Jenna J-pump. Vet tyvärr inte var de finns att uppbringa.
-
@gh0st 397561 wrote:
Ja, det är ju marknaden som styr. Kanske borde kiteföretagen/återförsäljarna sänka sina nypriser? Det finns ju ett par dock som säljer bra kites till acceptabla priser (EH).
Håller helt med. Det är kul med märken som har överkomliga priser samtidigt som de driver utvecklingen framåt. Naish är ett annat sånt märke. Lite OT men: Hur ligger EH i pris? Jag har aldrig riktigt fått kläm på det. Vad går en ny Rippehr i storlek 9-10 lös på, komplett med bom och allt?
-
Äh, snickeliding dumsnack. Att få saker att passa i små hål är lite av min specialitet. Mig veterligen finns det dessutom rätt gott om plats. Annars får det bli VM i rundfil, har ju 3 likadana bommar att misslyckas med =)
-
Det är bara att hoppas att Naishcentret i Pounda har fått in skiten när man är där. Eller ska man kanske hoppas att de inte fått nåt, för plånbokens skull. Falle, när kommer bomdelar in så man kan fixa och trixa med sin Shockwave bar?
-
Sweet shit! Här ska modifieras bom!
-
Balle, Flashinnehåll är blockat på le work. Paradis-Oskar, dumpa ut en bild på nya bommen bitte.