Forumsvar skapade

Sida 467 av 498
  • sourra

Medlem
    17 juli, 2007 vid 08:20 som svar på: Dingfritt

@christian12345 397709 wrote:

De gånger jag har rest med mina grejer så har jag packat in brädorna i bubbelplast och så gaffat ihop paketet. Har alltid funkat hittills…

Christian

Vi får se om min självbild tillåter mig att resa som en bag-lady. Apropå resa så blir det inget Jylland för mig i helgen. Ha det prima med damorna.

• sourra

Medlem
    17 juli, 2007 vid 08:13 som svar på: SUP Event 28 juli Varberg

Min klåpargissning är:
    * För att det ser ballt ut
    * För att få fart
    * För att svänga med

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:09 som svar på: Pump med tryckmätare

@walle 397663 wrote:

men varför???

@Martin 397562 wrote:

…jag tycker det är rätt smidigt att inte behöva fundera på hur hårt man pumpar, utan bara köra till rätt tryck på mätaren.

_________

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:05 som svar på: Kite i Apelviken 9 juli

Är de döva? Annars borde det väl fan att gå att ta ett snack med dom. I värsta fall får det bli kalsongryck och tusen nålar, det kan få fason på de värsta busar.

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 14:32 som svar på: Imorn!!!

@snygging 397605 wrote:

Jag vilar mig i form nu efter förra veckan då jag i sö fick ont i ryggen, armvecken och axlar efter 1h och 4dagars surf (dock inte i sträck 🙂 ).
    men kanske man kan köra ändå efter jobbet. Var det något specielt du gjorde virena för att bli bra igen i dina armar?

Jag vet något du kan göra för att spara dina underarmar din flatlusade masturbatör 🙂

Imorgon lurar jag och min kitebitch på att ta en efter-jobbet-tur. Var åka?

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 14:00 som svar på: Elda upp era kites!

@MårtenT 397584 wrote:

EH priserna är olika beroende vilket humör hugo är på!

Ahaa! Så pris för en 10-kvata:
    Tungpungad = 12K
    Nybajjad = 3K
    Bakitz = 19K
    Smögad = 9K
    Just tvingats kolla schlagerfestivalen på TV = 145K

Yes?

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 13:49 som svar på: Naish Sigma Kites – en ny design
  • sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 13:48 som svar på: Elda upp era kites!

@egget_ 397580 wrote:

Står ju på http://www.kiteboarding.se.
    Nånstans runt 10k får du punga ut med för en 10:a verkar det som.

/Egg

Åh fasen, då är ju Best, Takoon och Haish billigare. Jag trodde EH var kitesurfingens Eldorado-produkter.

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 11:22 som svar på: Dingfritt

Ja jäklar, ser ju ut att kunna bli vågor också. Ditt schweein! Ha det prima och låna ut din kamera till någon strandluffare så det blir lite bilder att dela med sig av.

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 10:58 som svar på: Pump med tryckmätare

Jag har för mig att det finns lösa tryckmätare att köpa som man sätter mellan pumpen och slangen. Slingshot hade/har såna på sin Jenna J-pump. Vet tyvärr inte var de finns att uppbringa.

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 10:52 som svar på: Elda upp era kites!

@gh0st 397561 wrote:

Ja, det är ju marknaden som styr. Kanske borde kiteföretagen/återförsäljarna sänka sina nypriser? Det finns ju ett par dock som säljer bra kites till acceptabla priser (EH).

Håller helt med. Det är kul med märken som har överkomliga priser samtidigt som de driver utvecklingen framåt. Naish är ett annat sånt märke. Lite OT men: Hur ligger EH i pris? Jag har aldrig riktigt fått kläm på det. Vad går en ny Rippehr i storlek 9-10 lös på, komplett med bom och allt?

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 08:33 som svar på: Naish Sigma Series -> Helix

Äh, snickeliding dumsnack. Att få saker att passa i små hål är lite av min specialitet. Mig veterligen finns det dessutom rätt gott om plats. Annars får det bli VM i rundfil, har ju 3 likadana bommar att misslyckas med =)

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 08:05 som svar på: Naish Sigma Series -> Helix

Det är bara att hoppas att Naishcentret i Pounda har fått in skiten när man är där. Eller ska man kanske hoppas att de inte fått nåt, för plånbokens skull. Falle, när kommer bomdelar in så man kan fixa och trixa med sin Shockwave bar?

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 07:30 som svar på: Naish Sigma Series -> Helix

Sweet shit! Här ska modifieras bom!

• sourra

Medlem
    16 juli, 2007 vid 07:13 som svar på: Naish Sigma Series -> Helix

Balle, Flashinnehåll är blockat på le work. Paradis-Oskar, dumpa ut en bild på nya bommen bitte.

Sida 467 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA