Forumsvar skapade

Sida 475 av 498
  • sourra

Medlem
    1 juni, 2007 vid 13:00 som svar på: kitesurfare flyger iväg

@Che_Riff 387665 wrote:

Tjena Johan!
    Planerar att sticka någonstans lite söderut, Varberg+?. Blir nog dock lite lugnare då tjej medtages. Long time no see? Planer nästa vecka?

Jag medtager också en flicka. Vi kan höras under kvällen och se hur saker och ting ser ut. Nästa vecka börjar jag pendeljobba i Vårtgårda så jag får hoppas på blåsiga kvällar då.

• sourra

Medlem
    1 juni, 2007 vid 11:08 som svar på: kitesurfare flyger iväg

@Che_Riff 387566 wrote:

*gäsp

Vad händer i helgen? Tomas, Virena, Mr Brown, Bror, Jenny?

God morgon Johan! I helgen blåser det på andra ställen än i Varberg. Ska du åka nåt söderut/österut? Trakterna kring simrishamn ser ut att bli åkbara lör/sön.

• sourra

Medlem
    1 juni, 2007 vid 00:39 som svar på: Australien imorgon!

@hattfan 387443 wrote:

Vi drar till Adelaide imorgon, ska inom Melbourne men kommer runt den 8onde, ær det någon som ska dit eller ær dær? Tænkte dra upp till Cairns sen runt den 30onde juni, stannar till 23e juli. Någon som ær around som har koll på spots?

Ditt svin. Vi är i göteborg hela sommaren och tänker njuta av blekfeta badare och stiltje. Hör av dig när det närmar sig bästkusten om vi ska hitta en lya åt herrskapet.

• sourra

Medlem
    1 juni, 2007 vid 00:31 som svar på: Gaylöves

@jonaish 387531 wrote:

Yässssssssss and i will take it this time… hard and clear, without respect 😉

surf this weekend on westcost or eastcost boys and girls??

Vi dyker upp där det blåser rätt i helgen. Men var är det?

• sourra

Medlem
    1 juni, 2007 vid 00:19 som svar på: Vad tycker ni om det här? –> För ella EMOT

@tetras 387463 wrote:

😡 Detta är inget annat än smyg miljöpatisering av våra kommuner och landsting.

UPP TILL KAMP!:mad2:

Va? Tala klarspråk gamle man.

• sourra

Medlem
    1 juni, 2007 vid 00:08 som svar på: kitesurfare flyger iväg

@hengo 387491 wrote:

haha tycker det är kul med folk som postar fast filmen varit uppe två gånger i veckan sedan 2001.. Då vet man liksom hur ofta personen kollar steffo och kan utifrån de bedöma dens personlighet, livshistoria.. etc.

Det är fan ett sundhetstecken att posta skit som varit uppe 100 ggr på 10 veckor. Det tyder på att personen i fråga har någon form av liv utanför Steffo. För alla oss/er som saknar ett liv där blåst är oväsentligt men samtidigt stiltjehorar på Facebook, kolla in http://www.facebook.com/group.php?gid=2358955325

• sourra

Medlem
    31 maj, 2007 vid 09:53 som svar på: Utomsocknes helgåkning

@snygging 387303 wrote:

nästa gång jag träffar dig så skall jag ta med mig en flisig pinne till dig!! 🙂

Så länge du har en burk vind med dig så är det ok.

• sourra

Medlem
    31 maj, 2007 vid 09:08 som svar på: Utomsocknes helgåkning

@snygging 387253 wrote:

jobbet har lurat med mig till marstrand team building in my assssss!!!

Glöm inte packa ned vaselinet då.

• sourra

Medlem
    30 maj, 2007 vid 20:53 som svar på: Utomsocknes helgåkning

@Virena 387184 wrote:

Din gottegris, hoppas vädergudarna är med mig i helgen, ösregn och ingen vind. Nej då, hoppas ni får schysst åkning.

Virre

Vindguru ser ut att leverera vita veckor i Göteborg så se till att vila nu. Det vore ju småsugigt om du sumpade åkingen i BRA-ZA. Jezaja har gått och fixat vattentätt tjafs till sin kamera så det kan bli en del intressanta bilder som du kan få våndas över.

• sourra

Medlem
    30 maj, 2007 vid 14:38 som svar på: kitesurfare flyger iväg

@Konstantin 387062 wrote:

http://www.jesper.nu/filmer/olyckor/Kite_som_borjar_svava_ivag.php

Oooh! Jävlar! Kunde aldrig tänka mig att man skulle få se något sånt. Är det trickfilmat?!?!

• sourra

Medlem
    29 maj, 2007 vid 22:17 som svar på: Nya EH klara 31st of May!

@Dezzi 386904 wrote:

Vilka mer görs i Kina? En kompis ska dit snart o jag måste få honom att köpa nåt i så fall…

Skulle tro att så gott som allt produceras där om än designen sker på annat håll i världen.

• sourra

Medlem
    29 maj, 2007 vid 20:46 som svar på: Inflamation i bicepsmuskelfästet/senorna

@bohm 386855 wrote:

Ibland gipsar man, när man fått inf. i senorna för att tvinga till vila…. gipsvagga kanske skulle passa dej.. 🙂

Mmm, sömnpiller är Virenas medicin.

• sourra

Medlem
    28 maj, 2007 vid 18:14 som svar på: Vad tycker ni om det här? –> För ella EMOT

@gammelsurfen_ 386487 wrote:

Lite väl orginelt och trisst va ;)?

Kör på Finska-Kinesiska Gokartsällskapet då så blir det lite härligt oförutsägbart.

• sourra

Medlem
    28 maj, 2007 vid 16:13 som svar på: Gay ad below the forum..

@jonaish 386408 wrote:

Då kan det vara nödvändigt med kompensation för allt lidande vi har haft!

Ja! Vi ska minst ha ett gratis forum som vi kan använda för att jiddra på när det inte blåser! FIXA!!!

• sourra

Medlem
    28 maj, 2007 vid 16:09 som svar på: Vad tycker ni om det här? –> För ella EMOT

@nic 386412 wrote:

Så länge det inte finns någon som kan föra ”vår” gemensamma talan, dvs en organisation, så kan man nog bara ha sporadisk framgång. Svårt att förhandla när man inte ens kan påstå att man talar för alla.

Instämmer! Hjoniass, kan inte du bli svensk kitepresident på heltid när du är klar med skolan? =)

Sida 475 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA