Forumsvar skapade

Sida 155 av 269
  • styret

Medlem
    20 oktober, 2004 vid 17:13 som svar på: Kap Verde (igen…)

åk du så snyltar jag på din info nästa år…
    verkar riktigt fett, har kollat på det ett tag.

• styret

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 20:41 som svar på: jullov…

sicilien verkar gutt så års. hade det inte vart för böter och sug efter leksaker så hade jag suttit där under samma tid.

• styret

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 20:38 som svar på: när byta gummijoint?!

har aldrig kört av en joint. däremot ahr det bara i år gått åt tre skruvar till jointen och en upp i pinnen.
    kul jul… ska nog byta till qr efter två avbrutna pinnar.

• styret

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 17:42 som svar på: öppna datorn?

jo knatte. det är en imac. såpass mycket kan jag.
    men den ahr väl ett par tre år på nacken, därför finns den inte med på apples hemsida. tack för länkarna. ska kolla på det nu.

är det nån här som har köpt en mac på ärligt vis och ahr nått nummer til support som man kan snylta på?

• styret

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 16:09 som svar på: RDM-förlängare i Boards ”test”? Master i Ws test?

är det föresten nån som vet när nästa boards kommer ut?

• styret

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 16:07 som svar på: öppna datorn?

hum hum… det är en sån som typ ser ut som en teve. gröntonad frostat transparent skal.

datorn startar inte och när mans ätter i strömkabeln så tjuter den lågt men med en hög ton och när man trycker på powerknappen så byter den abra tonläge.

killen som kärde ner den från stockholm ahde dundrat på i 160 hela vägen förutom tre poliskontroller där han hade saktat ner till 140 men klarat sej… smile.gif så jag täntke att det är nog inte dumt att öppna och kolla.

• styret

Medlem
    18 oktober, 2004 vid 15:33 som svar på: FreeStyle Film

funkar i mitt winamp 5.
    fast min dator är bögseg och får inte igång macen så det laggar som en röv iallafall. har ju sett filmen tidigare iallafall…

• styret

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 17:17 som svar på: FreeStyle Film

shit fan vilken uppryckning du har haft mackan.
    hoppas på vind imorrn och måndag så det blir lite ordning på torpet igen.

• styret

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 11:13 som svar på: För vindfria dagar, ett Vindsurfingpussel!

SHIT!
    vad fan kan ha hänt?

• styret

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 09:53 som svar på: klitmöller

jo det går att blåsa på lite med 245an, till skillnad från din saab… smile.gif

nä fan inte tagen på g till surfet, tror du det finns poliser på öland eller?

• styret

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 09:49 som svar på: Takbox eller inte?

ingen av våra bilar (volvo 245 och mitshubitshi carisma) drar mer när vi lägger på takboxen. jävligt märkligt faktiskt. fick tillåmed ner carisman lägre än vanligt på hemväg från fjällen med takbox på. det är nån grå thulebox.

• styret

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 07:25 som svar på: Vad kostar det att köra flashiga prylar?

asså vad skulle man göra för alla pengarna om man inte surfade? vad gör vanliga människor (förutom alla dom som börjat lira golf då)

• styret

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 19:49 som svar på: Fen-fara i bjärred! (?)

fyfan vad gutt

• styret

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 19:38 som svar på: klitmöller

fuck. hade det inte vart för att farbror blå kräver mej på 1200 spänn för tillfället hade jag itne bangat många sekunder.
    jag såg bilder på dej å mej i klubbstugan häromdan. du snickrar.

• styret

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 19:37 som svar på: Stulet !!!!!!

nja… det är knappt, ibland ligger jag där och vrider mej och gråter mej till sömns… wink.gif

det är gött man

Sida 155 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA