Forumsvar skapade

Sida 179 av 269
  • styret

Medlem
    11 juni, 2004 vid 22:41 som svar på: fullpackad 245

kan ju även skryta med den här bilresan (den har iofs legat uppe en gång innan)

2936bil-3-med.jpg
    2936bil2-med.jpg
    2936bil-1-med.jpg
    nissan 200
    två brädor, 7 eller 8 segel, två bommar tre master, fikakorg och allt annat junk plus på svettiga tonåringar.
    jag fick ligga under brädorna i passagerarsätet och försöka hålla sikt åt höger med nån liten spegel.

• styret

Medlem
    11 juni, 2004 vid 22:29 som svar på: Mastfots tips önskas…

min local spirit har tre stycken av tre möjliga skruvar gått av på. den upp i pinnen och båda två som håller fast gummijointen (en på varje sida) men som tur är så är farsan händig och jobbar på vattenverket så han ahr fixat med rostfria skuvar och fått ut halva skruvar ur pinnen och allt möjligt.
    tycker faktiskt det är lite kassst för en ett år gammal mastfot.

• styret

Medlem
    11 juni, 2004 vid 09:02 som svar på: photoshopbild

den är FEEEET!
    det är ju den som hänger i klubbhuset.

• styret

Medlem
    11 juni, 2004 vid 08:07 som svar på: uppblåsbara takräcken???

jag körde med biltemaräcken för rails på vår astra förra året och märkte inga problem med nått av ovan nämnda problem. visst manr för skruva av en platta för att få på dom men vafan hur jobbigt var det, gick lika snabbt som att sätta på min nuvarande dropplisträcken.

• styret

Medlem
    8 juni, 2004 vid 20:40 som svar på: resa

fysatan vad man blir sugen på en 3veckers till cap verde i jul.

• styret

Medlem
    8 juni, 2004 vid 20:22 som svar på: hehe..Lite kolla mina fina shots från camen!

visst ola, visst.
    wink.gif

• styret

Medlem
    8 juni, 2004 vid 20:13 som svar på: hehe..Lite kolla mina fina shots från camen!

är det den så länge omtalade men aldrig tidigare dokumenterad på film -bakåt till framåt till dyk? wink.gif

jag ahr hört vågfantomerna tala om den på vägen till trollskogen men aldrig har man fått turen att se den.
    om det är den så kan jag dö lycklig sen.

gott ladd rambo!

• styret

Medlem
    8 juni, 2004 vid 17:53 som svar på: OS 2008

är det verkligen så viktigt att ha sporten emd i OS? jag tycker att under dom premiserna dom verkar disskutera så är det lika bra att strunta i det.

• styret

Medlem
    8 juni, 2004 vid 17:18 som svar på: Segla i soluppgången är inte så dumt…

det var väl sådär på haga. gick upp och ner som vanligt på väst och vred senare mot mer nord. dock var min dag för jävlig, inget gick som planerat, var arg så jag kunde inte gå på studentmiddag på eftermiddan för jag ahde nog slagit ner nån om jag ahde vistats bland folk efter det jävla passet.

men vindmässigt var det väl som sagt okej.

• styret

Medlem
    8 juni, 2004 vid 15:12 som svar på: skidsport i bromma?

skidsport rockar.

• styret

Medlem
    8 juni, 2004 vid 15:05 som svar på: fullpackad 245

fast dom är lite hala när bilen är nyvaxad (vilket min såklart alltid är wink.gif )

• styret

Medlem
    7 juni, 2004 vid 12:43 som svar på: Vilken bräda Freestyle eller ??????

freestyle.
    precis som masse säjer, en allaround freestyle typ twintip, skate eller jp freestyle är vad du ska skaffa.

(föresten masse, jävlar vad sjysst duket blev med 460 i, ojojoj ett helt annat segel.

• styret

Medlem
    7 juni, 2004 vid 10:22 som svar på: surfbuss

allså du ser ju hyllan i den högra sektionen. den sitter ju en bit upp liksom. så man bara slänger in en madrass och lägger sej där.

• styret

Medlem
    6 juni, 2004 vid 20:43 som svar på: surfbuss

markus s-77 har löst det riktigt sjukt bra i sin wv t3 transporter. tar mej friheten att illustrera den efter minnet.
    typ en liten snabb paintillustration

2936byss.jpg

konstruktionen sträcker sej från golv till tak i skåpet tror han sa att han kan stoppa in 6 brädor där i fackverket till vänter, ”konsolerna” är gängstav med elrör över, blir tunt och verkar skonsamt för grejerna men det går nog lika bra med rundstav eller några andra rör man ahr liggandes

på hyllan på högersidan tror jag han sa att dom slänger in 10 segel och master, skulle tro att ha bommarna där med.
    och under hyllan fanns det gott om plats att sova på.
    riktigt smidigt och platsoptimerat tycker jag det verkar som.

• styret

Medlem
    6 juni, 2004 vid 15:49 som svar på: Varför har vissa kitare shorts/kjol på sig?

Svar till:

Att argumentera på internet är som att ställa upp i paralympics. Även om man vinner är man fortfarande utvecklingsstörd.

LÄGG NER och låt folk ha på sig va fan de vill och ta inte på det själva bara.

[/ QUOTE ]

och innan hävdar du att folk är så okunniga så du blir rädd. Det är inte utvecklingsstörda som tävlar i paralympics! i övrigt håller jag med dej.

Sida 179 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA