Forumsvar skapade

Sida 103 av 163
  • surfslusken

Medlem
    5 september, 2008 vid 11:28 som svar på: To all the girls;) windsurf under amning

@Basse 497070 wrote:

Förstör nu inte denna tråden med erat grabba-snack!!!

Ja måste ju de för att inte min image ska gå åt helvete:(

• surfslusken

Medlem
    5 september, 2008 vid 07:55 som svar på: Bil från Stockholm – västkusten idag?

Hej DÅ Lotta!!!

Skyll dej själv om du flyttar till Stockholm! Lika bra du vänjer dej vid den ”gemytliga” stämmningen som råder drä uppe! För att inte snacka om dom grymma surf förhållandena!

Your on your own babe!! 😉

• surfslusken

Medlem
    3 september, 2008 vid 20:24 som svar på: WAVE CLASSIC 08 / SM i Wave och Long Distance

Våga ju knappt prata me dej i Lejet ida. Din pojkvän som hade likadan vit böckling dräkt som du kollade så surt på mej. Vill ju inte att han ska lacka ur på mej, så att ni tjaffsar i bilen hela vägen hem o er romantiska middag blir förstörd. Va lite svårt o skilja på er på vattnet. Ibland tänkte man ”fan va bra Olandersson seglar ida” Men så upptäckte man att de va din pojkvän i den andra vita dräkten man kollade på.

Hans stuss såg föresten tajtare ut än din, gymmar han??

• surfslusken

Medlem
    3 september, 2008 vid 19:57 som svar på: To all the girls;) windsurf under amning

@southe 496494 wrote:

Någon med egna erfarenheter eller någon flickvän till alla killar på forumet som har koll?!

Fan..till alla utom mej isf….hmmmm…fast kanske inte nåt o va lessen över, hon låter inte riktigt som min typ ändå. Hmmmm….fast de beror ju ”lite” på hur hon ser ut iofs.

• surfslusken

Medlem
    3 september, 2008 vid 05:50 som svar på: WAVE CLASSIC 08 / SM i Wave och Long Distance

@S.. 496310 wrote:

Det coolaste just nu är att det faktiskt är fler juniorer anmälda än damer/herrar!!!!

Så kul! De kommer ju rippa skiten ur er andra!

/Staffan

Till festen eller??

• surfslusken

Medlem
    2 september, 2008 vid 18:15 som svar på: WAVE CLASSIC 08 / SM i Wave och Long Distance

Jiiiiiihaaaaa!!!!! Feeeeest!!!!

• surfslusken

Medlem
    1 september, 2008 vid 20:18 som svar på: Kite(-surfing?) i Apelviken

@Jesper_B 495961 wrote:

Vi allihopa tillsammans, eller vi och dem, eller kanske till och med vi mot dem – fasen vad det kategoriseras.

Tänk på alla bi-surfare, dvs som gör lite allt möjligt därute. Fasen jag har till och med kompisar som kitar utan shorts (mina hjältar), utanpå gummit alltså.

Vad jag vill säga med detta får ni tänka ut själva.

/Surgubben Blomberg

PS: Bär hjälm!

Vi har sen länge slutat o försöka klura ut va du svamlar om i dina meterlånga inlägg Jesper. Men skriv på du bara, de har du tid me.

PS: Bär gärna hjälm, men se för fan till o inte ha den på skallen när ni surfar. De ser så otroligt pajas aktigt ut!

• surfslusken

Medlem
    1 september, 2008 vid 10:00 som svar på: Klitmöller?

@Emil_H 495570 wrote:

Har man sett en sån klarar man antagligen de mesta

Jo men du klarade ju inte av de junior. Du låg i fosterställning helt apatisk i flera dar efter den uppenbarelsen. Har du verkligen hämtat dej helt än?

• surfslusken

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 13:00 som svar på: västkust effekten!?

@blåbussen 495477 wrote:

Den senaste månaden har jag hoppats på varberg över helgen, men det blåser ju bara i veckorna! Lördagar & Söndagar är det ju alltid vindstilla i varberg!

Den här västkust effekten känns mycket mycket värre än växthus effekten! Troligen finns det ett samband med ’vindstilla efter 17.00’ effekten, men hur som helst är det katastrof för min helg verksamhet! :confused2:

Japp, just så vi vill ha de här i Varberg. Surf på vardagar så vi slipper trängas i viken. O så kan man lugnt fördriva helgerna me krök o bakfylla!

• surfslusken

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 12:49 som svar på: Klitmöller?

@Emil_H 495497 wrote:

Vilka vindriktningar gäller där? Verkar bli lite vind där borta i veckan enl windfinder.

Tror inte riktigt du e redo för Klittmöller junior. Där kan du råka ut för betydligt mkt värre grejer än en surfslusk klädd i enbart en sombrero!

• surfslusken

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 05:27 som svar på: Segelköp…

I Apelviken behöver mn inget annat än en 4,7a!

• surfslusken

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 06:59 som svar på: Antoine Albeau en longboard sailing

@Joachim_Larsson 493922 wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=2hHhk8Xku2E&feature=related

//Joachim

Vilken hädelse, för att inte säga direkt kriminellt att va ute i såna vågor utan dom rätta verktygen!

Sen kunde väl nån vart vänlig o hjälpa han få upp båten ur vattnet, såg tung ut.

• surfslusken

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 17:47 som svar på: Fin bild – längtar dit!

@Svenne 493580 wrote:

Åh fy fan, åh fy fan!

Jo, ja vet. Där e man ungefär lika söt som nykter. Va ju iaf hyggligt av Olandersson o spara ögonbrynen:(

• surfslusken

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 12:41 som svar på: Fin bild – längtar dit!

@Jesper_B 493508 wrote:

Slusk

Pladder, pladder, bla….bla…

Hur vore de om du skulle ta itu med ditt underhands grepp istället för att yra om allt möjligt annat och projicera problemet på min blåsvarta igelkotts 90-tals punkfrilla! (hur fan den nu vart indragen i de här?)

De e ju bara o vända framhanden rätt! Hur svårt kan de va????

Och föresten så måste ju t o m du erkänna att jag gör mej bättre i den blåsvarta 90-tals igelkotts frillan än ingen frisyr alls. Vare sej ja vet hur den ska bäras eller inte.

• surfslusken

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 03:12 som svar på: Fin bild – längtar dit!

@Jesper_B 493404 wrote:

Va f-n slusk, har jag blivit din nya frippe? Du är ju på allt som går att hugga på. Kan hålla med om att den fantastiskt fina gröna färgen i vattnet och mitt kit är grymt synkade färgmässigt, men att underhandsgrepp skulle vara gröngölingsmässigt. Förra gången du högg på det tror jag du kallade det old-school, vilket jag tycker är grymmecoolt.

Dags för en fin torödag försten. De här bilderna får mig att längta lika mycket efter det som till Maui.

/JB

Jo men Jesper. När nåt kallas ”old-school” så är de tvär töntigt/tomtigt i MÅNGA år innan de blir de minsta coolt. Te x som Uffe Larssons ormskinnsboots, feta Mercor,vita skinnsoffor osv. Så din underhands vågridning kommer va missförstådd o pajas stämplad i minst 20år till! Den kommer säkert att bli klassad som ”grymmecool” samtidigt som att de blir jätte häftigt att ha Wrangler jeans, ormskinns cowboyboots,neonfärgade segel/brädor mm igen. Vilket, TACK O LOV lär dröja nåt decenium till!

Sida 103 av 163
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA