Forumsvar skapade

Sida 121 av 278
  • svenne

svenne

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 19:33 som svar på: Torö lördag/söndag

Jaså, så det blev vind i alla fall. Jag trodde faktiskt att det inte skulle komma igång med tanke på att prognosen för dagen var helt knas så här i efterhand. Det ser ut som att det blev bra väder också.
    Kul för er som väntade!

• svenne

svenne

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 07:47 som svar på: Bilprovningen har blivit snälla!
    JohanOeberg;580496 wrote:
    Haha. Hoppas du är bra på att sätta dit den igen då..

Så ni menar att skattemasen plötsligt tillåter en skattereduktion bara för att bilprovningen inte behöver kolla upp det?

Räkna med att det kommer en remis till RPS där de ber trafikpoliserna undersöka saken.

Det är nog bäst att du förklarar dig lite bättre, innan jag bestämmer mig för att det här var det mest korkade inlägget 2009.

• svenne

svenne

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 20:45 som svar på: Torö lördag/söndag
    Poopzilla;580451 wrote:
    Tänk om….. håller tummarna.

Alltså, enligt mina Torö-lever-på-myten-beräkningar borde inte nästa Epic Torö ske förrän 2015.
    Fast jag blir inte förvånad om den slår in på söndag, eftersom jag måste vara tillbaka i stan till 3. Och vridet kommer?.. …just det, strax innan.

• svenne

svenne

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 16:02 som svar på: Var köper man tunn gummi (inte neopren)?
  • svenne

svenne

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 15:54 som svar på: VW problem!

Se där, så jävla svårt var det ju inte. 😉

• svenne

svenne

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 06:45 som svar på: VW problem!

Du behöver delar för typ 50-100 spänn för att fixa den till nyskick. Så svårt är det inte att skruva isär den. Om du vill köpa en ny så får du en för 1100 spänn här.

• svenne

svenne

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 17:40 som svar på: Torö lördag/söndag
    Nachoman;580049 wrote:
    Kom igen nu! Såna häringa prognoser får man inte varje helg.
    Örskär-Landsort
    Lördag
    Mellan sydväst och syd, 5-8 m/s ökande till 15-18 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 20 m/s
    Söndag
    Mellan sydväst och väst, 15-18 m/s avtagande. Dygnets högsta vindhastighet 20 m/s

Jeppe, jag behöver en ny 370-mast…

• svenne

svenne

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 12:47 som svar på: VW problem!

Skruva av gavellocket. Byt kolen när du ändå håller på. Finns säkerligen någon startmotor/generator-mekare i Kalmar som kan hjälpa dig. Det är inga svåra prylar att fixa.

• svenne

svenne

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 11:07 som svar på: VW problem!

Svenne-VW: 1-0 🙂
    Köp en jordfläta på Fultema, den ska inte vara tunnare än batterikabeln.

• svenne

svenne

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 09:10 som svar på: VW problem!

Hör du ett klickande över huvudtaget om du vrider nyckeln till maxläget, dvs där startmotorn borde dra igång?
    Jag skulle kolla solenoiden först.

• svenne

svenne

Medlem
    30 september, 2009 vid 15:49 som svar på: gopro surf hero

[ame=”http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=369980″]Vholdr or GOpro Helmet Hero – Mtbr.com Forums[/ame]

• svenne

svenne

Medlem
    29 september, 2009 vid 09:04 som svar på: Laga mast sprucken i botten?

Bjornen, det kan spjälka sig. Jag har en gammal mast som gjorde det rätt friskt. Lägg ett par centimeterbreda ”förband” på utsidan med väv/kladd så håller den nog.

• svenne

svenne

Medlem
    29 september, 2009 vid 09:02 som svar på: Norsk Humor..

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=ZQC7GK7Uu7g”]YouTube – Bröderna Dal & Professor Drövels Hemlighet – Intro (1978)[/ame]

• svenne

svenne

Medlem
    28 september, 2009 vid 09:53 som svar på: Fler som tänkte köra i Sthlm imorgon Måndag ?

Proggen kom av sig helt, det blåser inte.

• svenne

svenne

Medlem
    27 september, 2009 vid 15:37 som svar på: Fler som tänkte köra i Sthlm imorgon Måndag ?

Jajamän, Närlunda imorrn! Jag singlar ut vid 10 nån gång skulle jag tro.

Sida 121 av 278
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA