svenne
Forumsvar skapade
-
Jaså, så det blev vind i alla fall. Jag trodde faktiskt att det inte skulle komma igång med tanke på att prognosen för dagen var helt knas så här i efterhand. Det ser ut som att det blev bra väder också.
Kul för er som väntade! -
JohanOeberg;580496 wrote:Haha. Hoppas du är bra på att sätta dit den igen då..
Så ni menar att skattemasen plötsligt tillåter en skattereduktion bara för att bilprovningen inte behöver kolla upp det?
Räkna med att det kommer en remis till RPS där de ber trafikpoliserna undersöka saken.
Det är nog bäst att du förklarar dig lite bättre, innan jag bestämmer mig för att det här var det mest korkade inlägget 2009.
-
Poopzilla;580451 wrote:Tänk om….. håller tummarna.
Alltså, enligt mina Torö-lever-på-myten-beräkningar borde inte nästa Epic Torö ske förrän 2015.
Fast jag blir inte förvånad om den slår in på söndag, eftersom jag måste vara tillbaka i stan till 3. Och vridet kommer?.. …just det, strax innan. -
-
Se där, så jävla svårt var det ju inte. 😉
-
Du behöver delar för typ 50-100 spänn för att fixa den till nyskick. Så svårt är det inte att skruva isär den. Om du vill köpa en ny så får du en för 1100 spänn här.
-
Nachoman;580049 wrote:Kom igen nu! Såna häringa prognoser får man inte varje helg.
Örskär-Landsort
Lördag
Mellan sydväst och syd, 5-8 m/s ökande till 15-18 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 20 m/s
Söndag
Mellan sydväst och väst, 15-18 m/s avtagande. Dygnets högsta vindhastighet 20 m/sJeppe, jag behöver en ny 370-mast…
-
Skruva av gavellocket. Byt kolen när du ändå håller på. Finns säkerligen någon startmotor/generator-mekare i Kalmar som kan hjälpa dig. Det är inga svåra prylar att fixa.
-
Svenne-VW: 1-0 🙂
Köp en jordfläta på Fultema, den ska inte vara tunnare än batterikabeln. -
Hör du ett klickande över huvudtaget om du vrider nyckeln till maxläget, dvs där startmotorn borde dra igång?
Jag skulle kolla solenoiden först. -
[ame=”http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=369980″]Vholdr or GOpro Helmet Hero – Mtbr.com Forums[/ame]
-
Bjornen, det kan spjälka sig. Jag har en gammal mast som gjorde det rätt friskt. Lägg ett par centimeterbreda ”förband” på utsidan med väv/kladd så håller den nog.
-
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=ZQC7GK7Uu7g”]YouTube – Bröderna Dal & Professor Drövels Hemlighet – Intro (1978)[/ame]
-
svenne
Medlem28 september, 2009 vid 09:53 som svar på: Fler som tänkte köra i Sthlm imorgon Måndag ?Proggen kom av sig helt, det blåser inte.
-
svenne
Medlem27 september, 2009 vid 15:37 som svar på: Fler som tänkte köra i Sthlm imorgon Måndag ?Jajamän, Närlunda imorrn! Jag singlar ut vid 10 nån gång skulle jag tro.