svenne
Forumsvar skapade
-
Byigaste dagen på Närlunda, men förmodligen också toppnotering i antal surfare, jag räknade lite snabbt till dryga 30 segel. 🙂
Men imorrn är Forecas Närlunda-prog tipp topp, kom å surfa! -
Fråga här:
http://www.vwdiesel.net/
http://forums.tdiclub.com/Eller så lämnar du in dem, kostar lite och du slipper kladda.
-
Sitter och väntar på att komma loss, det susar i säven nu och det gick gäss vid Närlunda för 20 minuter sen.
-
Jag åker å hämtar mina prylar å är fit-for-fight vid lunch imorrn. Å så blir det heldag på måndag också.
Närlunda is the shit. 🙂 -
passerade precis, det är några ute som planar. Såg ut att vara stora segel. När det vrider upp mot NV kör man längre upp på fjärden med fullpung.
-
FJ69;578759 wrote:Vindsurfaren är Prylgalningen ”Rille” från göteborg! Mvh Fredrik
Alias Lars_K, kanske?..
-
Nej nej, idag är ingen Närlundadag, och förmodligen inte imorrn heller då det ser ut att bli VSV eller till och med SV.
Men om Forecas prog för måndag stämmer så kan det bli en riktigt fin Närlundadag. 🙂 -
Alltså, jag vet inte hur ni andra tänker, men tror ni verkligen att Polisen, Tullen, Socialdemokraterna och alla försäkringsbolag använder en egen trafikförordning? Låter inte det jävligt korkat?..
Är kravet på vägg borta så är det. Feg har dessutom postat en direktlänk till beslutet.
Och vågar ni inte tro på det så är det bara att ringa själva och fråga: 0771-600 800 -
svenne
Medlem17 september, 2009 vid 16:20 som svar på: Twinfin på 2010orna? -Hur sker utvecklingen?Äsch Poppo, konstiga ord är bara tom luft från folk som inte vågar prata normalt.
För övrigt tror jag inte så mycket på Boukes kanoter. Må hända att de som seglar tycker om dem, men för mig är de bara en kompromiss för att kompensera en annan kompromiss som kompenserar det första byggfelet.
-
Härligt Ingo, ser förbannat kort ut! 🙂
Det är nog den enda SUP som faktiskt går in i bilen. Ska bli intressant att höra hur du tycker att den funkar i vågridning. -
annerborn;576475 wrote:Vad tror ni om en Starboard carve 121 från 2005?
Beslutsångest? Sluta vela och köp nu. 😉
-
Sluta tro att den lilla form på en surfbräda kan kontrollera flödet runt fenorna. Det är en myt, mest baserad på en dåligt skriven artikel. Den lilla skrovform vi studsar omkring med kan omöjligt påverka fenan mer än någon centimeter djupt.
-
svenne
Medlem16 september, 2009 vid 08:23 som svar på: Twinfin på 2010orna? -Hur sker utvecklingen?M C;576366 wrote:Tydligen är Goya också nyfiken på fyrfeningar. Tycker dock att det nästan ser ut som en Twin + främre småfenor, eller?
/MHmm… Jag får inte till railen riktigt när kollar på den bilden. Den ser ut att vara ganska vass OFO både fram och bak och redigt rund på mitten. Och nos-railen ser väldigt droppad ut. Skumt, jag skulle vilja klämma på den brädan på riktigt, för jag tror inte att den ser ut så. Och gör den det så kör de ett eget race.
EDIT: Japp, Twin+Thruster
-
Plantan, du är inte dålig. Du är jättedålig.