svenne
Forumsvar skapade
-
Finns det nån butik man kan handla från?
-
Jag har en Drops Stubby på 105 och den är ruggigt kul, kontra min 95-litare så för jag många fler surftimmar med 105:an.
-
Aronh;449664 wrote:Var hittar man Boards och Windsurf? Hittar de ingenstans. Var kan man köpa dem i Stockholm?
Bland annat i Presstop i Gallerian, Större Pressbyråer (tex Centralen), Tidningsbutiken i Västermalmsgallerian och OkQ8 vid Globen.
-
Era grispattar, sånt här är dåligt för arbetsmoralen!
//Inte alls avundsjuk, på något sätt. Nejdå.
-
Sök på twinfin så får du som veta mera dårå.
-
hengo;449272 wrote:Jo för du vet att förr i världn, då va ju kitesurfarn dum u huvve. Å gå du längre söderut – i Skåne, där satt dem ju shortsen utanpå dräkten å int innanför. He vart ju som nå mode å resulterade tillslut i att hela Skåne börj klä sig i shorts och låg å åma sig i sundet i Februari månad istället för å försvara sig, huxxfluxx, alla frös ihjäl å dansken kund sko sig… men västerbotten, he va sveriges motsats
/Job
Du måste vara den bästa kajtaren i Sverige!
-
Prova att annonsera på surfsverige.se, bara vågsurfare där.
-
Kanske gängpaj? PM:a mig så kan vi kolla på det.
-
Johan_GBG;448348 wrote:Bytte kamrem, vattenpump och packbox. Den läckte olja.
Kostade 6500kr hos Walters i Falkenberg
http://www.waltersbil.se/Det behöver inte vara snoradyrt.
Tilläggas kan att min multivan hade A/C, vilket försvårar avsevärt. Finns inte så mycket plats i motorrummet.
/Johan
Se där, inte så tokigt uppskattat av Mag trots allt. 🙂
-
Skitkul!!! Jag sponsrar med en prenum, utan tvekan. 🙂
-
Finns det friskluft i Stockholm?
-
Det är skillnad på epoxi och lösningsmedelbaserade tvåkomponenter, som gelcoat och polyester till exempel. Bara för att det är samma döda fisk på två burkar så behöver de inte vara farliga på samma sätt.
Styren påverkar genom att du andas in det, om du behövde socialstöd för att se Ice age så berodde det på att din mask är kass.