yann
Forumsvar skapade
-
@psychonauten 365454 wrote:
pöjkar pöjkar, har ni inte vinter på wescoast?
Länge leve växthuseffekten!
-
Mat, jag har inte träffat Sheriffen men jag tar med mig brorsans likadana vantar som du kan låna så du har något iaf.
-
Mat, om du har vägarna förbi och kan ta Nicolas bom (en bred med en svart tejpbit på CL) och en Boxer i lämplig storlek så är du as-schysst! :rolleyes:
-
Blir väl en hyfsad early bird kan jag tänka mig. Försöker vara i Varberg senast kl 1000 tror jag. Ska snacka med Falle ikväll och styra upp lite drakar så det beror lite på vad som händer där.
-
Majorna är nog fetast ändå! Ni vet… Borta bra men hemma bäst!
-
@rusiak 365192 wrote:
Fn synd att man missar det…far noja mig med Sunshine Coast/Noosa 🙁 🙂
//alex
Alex, du hamnar på ignoreralistan tills du kommer hem igen! 😀
-
Riktigt fett! Nu vill ja ut på vattnet!
-
Görr å höra. Har du fått med dig judo-Johan något då? Länk till bloggen?
-
Klart jag är på! En sista session på mina gamla Instincts. Sen åker dom med bussgods till sthlm. Beställde 13 Sport, 9 Sport och 7 Light idag 😀
-
Då tycker jag definitivt du ska köra på 9an om du vill ha roligast kite för pengarna som ändå funkar hyfsat ofta. Den har dessutom mer drag än förra året.
-
Det beror på hur mycket vind du har på din lokala spot. Ska du köra en 1-kite quiver och har dåligt med vind så är det nog 11an men 9an är så mycket roligare att köra. Har du en gammal stor drake eller bor i ett blåshål så gå på 9an.
-
yann
Medlem9 februari, 2007 vid 14:24 som svar på: Några snubbar som kanske borde ha en kite att hängaDeath wish 😮 Först tänkte jag – ”Nu drar han snart fallskärmen…” men icke! Utan hjälm också för det är ju töntigt :rolleyes:
-
@pjoter 363895 wrote:
håller du aldrig handen i mitten av bommen martin? skulle inte funka för mig, kör ofta med linan ut mellan fingrarna då jag cruisar med en hand.
Man få helt enkelt låta bli att köra toeside vid den här tiden på året. Bättre det än inget….eller stickande fingertoppar som jag har sedan i lördags!