Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

  • pete

    Medlem
    24 april, 2019 vid 15:24

    Ostsydost just nu och jag har suttit beredd på hemmakontoret att smita ut en stund med storseglet på Erstaviken, men det verkar inte dra igång tillräckligt… lustigt nog verkar det blåsa mer inöver land än ute till havs. Om väderläget håller i sig som utlovat kan det kanske funka bättre nån av de närmaste dagarna. Och nej, jag tänker inte skaffa foil 🙂

  • irieman

    Medlem
    24 april, 2019 vid 16:30

    Fågelöudde kan bli bra nu de närmaste dagarna också, t o m söndag kanske.

  • irieman

    Medlem
    27 april, 2019 vid 19:45

    Funderar på Fågelöudde, Gålö eller Björkvik imorgon. Blir det mer NO så blir Gålö bra, blir det åt O så blir Fågelöudde kanon!

  • gustav1980

    Medlem
    27 april, 2019 vid 20:07

    Funderar på Fågelöudde, Gålö eller Björkvik imorgon. Blir det mer NO så blir Gålö bra, blir det åt O så blir Fågelöudde kanon!

    Går i lite samma tankar, men tar även med Kapellskär som en outsider på rak Ost om Fågelöudde blir som idag!

  • mrquality

    Medlem
    28 april, 2019 vid 08:58

    Var åker ni idag? Fudde eller? Jag funderar mellan Fudde och Näsaäng

  • voltaire

    Medlem
    28 april, 2019 vid 09:18

    Gustav är på fudde vid 10 och rapporterar läget. Om det är dåligt så planerar vi att sticka till Gålö

  • irieman

    Medlem
    28 april, 2019 vid 09:39

    Ja, det är Fågelöudde och Gålö jag står och väljer mellan.

  • labbe

    Medlem
    28 april, 2019 vid 09:50

    Rullar mot Gålö inom en timme

  • mrquality

    Medlem
    28 april, 2019 vid 10:13

    Mot Fudde, kör en snabbis överriggat 🙂

  • stoppsladd

    Medlem
    28 april, 2019 vid 10:24

    Gålö blåser bra! Testar med 6.6

  • henryk

    Medlem
    28 april, 2019 vid 10:35

    Ostsydost just nu och jag har suttit beredd på hemmakontoret att smita ut en stund med storseglet på Erstaviken, men det verkar inte dra igång tillräckligt… lustigt nog verkar det blåsa mer inöver land än ute till havs. Om väderläget håller i sig som utlovat kan det kanske funka bättre nån av de närmaste dagarna. Och nej, jag tänker inte skaffa foil 🙂

    Haha – ingen foil och inget facebook 😉
    ”Våga vägra foil” ska jag nog lägga till i min signatur ;-). (lätt val för mig-orkar inte lära mig nåt nytt – ser ju rätt så fjompigt ut också : a).
    Skälåker strax 🙂

  • irieman

    Medlem
    28 april, 2019 vid 10:46

    Blir nog Gålö för mig med, rullar snart.

  • mrquality

    Medlem
    28 april, 2019 vid 15:02

    Blev superbra idag även om jag var lite överrigat ibland med 8.4 . Kunde inte köra mer än 2 timmar men jag är nöjd. Alla planade idag vid Fudde

  • labbe

    Medlem
    28 april, 2019 vid 18:05

    Fick några timmar med bra tryck i 5:7 och 96l på Gålö, som vanligt lite av och på men en bra dag ändå.

  • irieman

    Medlem
    29 april, 2019 vid 16:56

    Körde 6.0 på Gålö, var också lite av och på men ganska ofta bra. 7.0 hade dock varit att föredra så här i efterhand.

    • Detta svar ändrades 4 år, 12 månader sedan av  irieman.
Sida 6 av 41

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.