Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 100 sessions!

  • gregerkj

    Medlem
    8 november, 2016 vid 15:20

    31 sessions för mej nästa år (1986). Man behöver ju inte berätta hur gammal man är, kan vara
    svårt att gissa ålder på folk om nu inte ens gamla prylar avslöjar en. Undvik att bli en nostalgisk
    gubbe även om Ducken vann PBA på 90:tals sputniken och VX seglet som var det bästa då, släng skiten köp nya prylar och lev inuet.:smile:

  • spinl

    Medlem
    8 november, 2016 vid 16:19

    Har slutat räkna sessions. Antal dagar sedan senaste omgången är allt som snurrar i skallen 😀

  • malibu

    Medlem
    10 november, 2016 vid 08:16

    @spinL 742160 wrote:

    Har slutat räkna sessions. Antal dagar sedan senaste omgången är allt som snurrar i skallen 😀

    Har en tävling med några polare, flest dagar på vattnet vinner en flarra rom. Jag ligger bra till. I år igen 🙂

  • Surf4Life

    Medlem
    12 december, 2016 vid 08:56

    Nu kan man eventuellt nå upp till 100 sessions i år om det vill sig väl.

    OBS! Endast för statistik-nördar!
    https://app.powerbi.com/view?r=eyJrIjoiZjIwNjE3MTYtOGRmYy00YTgwLWJmN2QtZWNlODMxOTViYTU3IiwidCI6IjQxODc1ZjJiLTMzZTgtNDY3MC05MmE4LWY2NDNhZmJiMjQzYSIsImMiOjh9

  • noobsurf

    Medlem
    12 december, 2016 vid 12:30

    Gott att den “appen” tycker att Torkelstorp ligger en bit ned i Halland öster om Falkenberg 🙂

    Kanske finns ett oupptäckt TT där också?

  • Surf4Life

    Medlem
    12 december, 2016 vid 18:08

    @NoobSurf 742447 wrote:

    Gott att den “appen” tycker att Torkelstorp ligger en bit ned i Halland öster om Falkenberg 🙂

    Kanske finns ett oupptäckt TT där också?

    Haha, well spotted, det hade jag missat. Vi får tacka Bing för eventuellt nyupptäckt spot då 😀

  • hakuna

    Medlem
    14 december, 2016 vid 07:46

    @mikeemikee 742448 wrote:

    Haha, well spotted, det hade jag missat. Vi får tacka Bing för eventuellt nyupptäckt spot då 😀

    Kanske vi börjar få en smitta av det här?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Restrictions_on_geographic_data_in_China

  • voivoi

    Medlem
    31 december, 2016 vid 13:43

    Jag kom bara upp i 55 gånger, idag var den sista turen i norranäs i Varberg , vinden den dog ungefär kl 11:30.
    Ser fram mot 2017, se om man lyckas komma upp i 100.
    Gott nytt på er alla. [video=vimeo;197604011]https://vimeo.com/197604011[/video]

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • malibu

    Medlem
    2 januari, 2017 vid 10:47

    48 sessions blev det här. Men då trasade jag sönder foten under sommarens bästa vindvecka och missade minst 5 riktigt bra dagar 🙁 I år ska det bli fler!!

  • irieman

    Medlem
    3 januari, 2017 vid 23:25

    Det blev den femtionde gången på nyårsafton vilket är rekord för ett år för mig. Siktar ännu högre detta år! 🙂 Fast då räknar jag all surf: Vindsurf, vågsurf och sup.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 100 sessions!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.