Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 40 knop nästa år?

  • imported_macts

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 07:08
    getwet wrote:
    Tjena min rockidol!

    Planer finns faktiskt för Fuerte nu under våren. Vet några som åker runt påsk och tanken är väl att kanske komma dit vi den tiden. Funderade först på Egypten men efter lite forskning gick det bort……inget bra speedvatten tydligen.

    Strand Horst är absolut med i 2006 års vägatlas……blir nog en tidig resa dit också, ska bara få reda på när det blir bra där. Ryktet säger att det ska växa sjögräs som tydligen “dämpar” vattnet, det kanske inte finns tidigt på våren? Men det är inte som HP:s sjögräs, det här sitter tydligen kvar på botten och fungerar som någon slags dämpning som sagt var. Jag kanske är ute och cyklar nu men det är så jag uppfattat det.

    Killen jag kommer att åka till Holland med är därifrån ursprungligen och han håller på att rekar inför resan. Tror vi drar kring påsk, troligen har dom nån form av speedtävling där då (enligt nån kalender där det stod på Holländska). Håller dig underrättad när jag vet mer, ska pejla av sjögräsläget också.

  • getwet

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 14:10
    flensted wrote:
    xxxxxx::confused2: lider du av hangover!!!!!!!!!!! använd musen på smilies ej postikoner:confused2: yngre gubbe

    Hej snorunge!
    Ja det led jag av…….använd musen på smilies ej postikoner? Vadå?
    Mina smilies finns med i rutan postikoner….ska dom finnas någonannan stans också eller? Dumsnut

  • jester

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 14:55

    Om du kollar lite till höger, så ser du ett antal smaylies du kan klicka på.. Annars kan du jul lära dig att skriva dom istället : ) blir 🙂 (om du inte lägger mellanslag emellan) : D blir 😀 osv

  • ola_p

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 16:16

    Jester, om du använder [noparse][noparse][/noparse][/noparse].
    Så går det utmärkt att skriva [noparse]:D[/noparse] utan att det blir en :D.
    Har du ingen koll alls eller :tongue:

  • surfan

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 17:52

    Titta ja kan ju coolt eller 🙂 😀

  • getwet

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 18:54
    Jester wrote:
    Om du kollar lite till höger, så ser du ett antal smaylies du kan klicka på.. Annars kan du jul lära dig att skriva dom istället : ) blir 🙂 (om du inte lägger mellanslag emellan) : D blir 😀 osv

    Tro mig, jag har inga smilies här till höger, bara dom fula gubbarna rakt nedanför när man skriver ett inlägg, och dom ligger i rutan “Postikoner”, några andra gubbar finns inte.
    Jag skämtar alltså inte………det är TOMT på gubbar. Och under rutan längst ned “Regler för att posta” står det smilies på.
    Nu blir jag förbannad, och inte nog med det så var den där fan surfan snabbare och hitta gubbarna före mig…..snabbast på det med.

    Dags att gå ut och pinka gula ringar i snön istället……..

  • jester

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 18:57
    Ola_P wrote:
    Jester, om du använder [noparse][noparse][/noparse][/noparse].
    Så går det utmärkt att skriva [noparse]:D[/noparse] utan att det blir en :D.
    Har du ingen koll alls eller :tongue:

    Måste man ju skriva en MASSA tecken extra, och jag vet i faen om getwet skulle förstå… :p

    Är det bara jag som är otroligt surfsugen?

  • getwet

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 19:02

    Är det bara jag som är otroligt surfsugen?

    :confused2: 😡 :crazy: 😀 :
    HAHA…där satt den djävla datanörds…..

  • getwet

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 19:07

    Och med den här kommer JAG att vara snabbast till stranden kommande säsong! Ska bara monteras in i vanen först……

  • surfan

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 19:58

    Är de en hemi eller?

  • nisseman

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 20:39

    Hemi har tändstiften mitt i förbränningsrummet alltså mitt i ventilkåpan.
    Ser vem som helst att det är en cheva.
    O vad jag saknar v8 mullret man hade i min Dodge van med holly 650 spreddbor dubbelpump,vass kam ,hedders & en tank på 138 l.
    Kostade 400 kr att fylla den när jag köpte den när jag sålde den kostade en tank 1000 kr idag skulle det kostat 1540 kr & den drog bara 2,5-3 l/mil.
    Idag är det bara v6 utan muller men amerikanskt ialla fall.

  • getwet

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 21:09
    surfan wrote:
    Är de en hemi eller?

    Nej nej för fan Surfan…du verkar lika okunnig på motorer som jag är på att måla!
    Det är en smallblock maskin 5.7liter HO330hp och ett vrid runt 400NM med vortec toppar:cool2: Ska bara monteras på ett Edelbrock performer insug och troligen en Holly650 dp vacuum, alla är med nu va? (långt från tråden kanske)

    Ska köra skiten ur din merca buss (visst var det en merca)med den:tongue: Den lär passera 40knop iaf!:wink:

  • surfan

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 21:50

    de e en fransman om ja får be

  • jester

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 21:56
    surfan wrote:
    Är de en hemi eller?

    Tom jag såg att det var en 350, juh!

  • surfan

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 21:58

    de gorde ja me ja bara skoja,ja e ut bildad bil meck

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 40 knop nästa år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.