Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Att konvertera från windsurf

  • psychonauten

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 17:19

    @gammelsurfen_ 358637 wrote:

    Vi är alla olika och smaken är som baken… Bara att inse det och sluta lipa.

    Nädu! det finns bara 1 sport, 1 sanning, och ett rike!

  • runken

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 19:36

    jag tycker som jonaish!!! 😮

  • zo0

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 19:39

    Haha okok trodde faktist dt gick att göra nått colt med det med.. synd där 😛

  • _alexander

    Medlem
    10 januari, 2007 vid 22:22

    @zo0 358628 wrote:

    Men kul.. Ofta W-surf värkar kul.. Ser jävligt klumpigt ut med en fet bräda o ett stort segel. O jag kolla in videon som du länka o jag tyckte inte det va nått speciellt coolt med den :S Det ser ju hundra gånger bättre ut att se nån snubbe göra en handlepass sedan e grab o landa än att se nån kill köra rakt mot en våg, flyga rakt upp o sen ner igen o landa med ett plask. Kan man äns landa o fortsätta åka i W-surf??

    “värkar” det inte kul?
    jag ser ändå helst att du håller dig till ditt, du verkar va byggd av rätt virke för kite

  • psychonauten

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 08:48

    _Alexander, håll dig i ditt vindsurfingforum, där kan du nog få mer sympati för dina böjelser!

  • _alexander

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 19:15

    @psychonauten 358784 wrote:

    _Alexander, håll dig i ditt vindsurfingforum, där kan du nog få mer sympati för dina böjelser!

    I´ll keep that in mind Bobby

  • zo0

    Medlem
    12 januari, 2007 vid 21:11

    Yeye now be gone pest

  • rasmus_w

    Medlem
    3 februari, 2007 vid 15:21

    @jonaish 358633 wrote:

    När man hoppar i sporten vindsurfing är det samma sak som att hoppa från något i badhuset!

    Äh. Larv. Är väl inga större problem att landa i full planing. Speciellt inte om man lär sig noslanda. Fast problemet är väl att ingen försöker noslanda numer.

  • jonaish

    Medlem
    4 februari, 2007 vid 13:36

    @Rasmus_W 363363 wrote:

    Äh. Larv. Är väl inga större problem att landa i full planing. Speciellt inte om man lär sig noslanda. Fast problemet är väl att ingen försöker noslanda numer.

    Okaay rezmus!

  • ollefax

    Medlem
    13 februari, 2007 vid 22:48

    @psychonauten 356237 wrote:

    Jag tänkte bara flika in att jag gick över från w-surfing till kite, skulle bara “komplettera” först, men kite har såå många fördelar så på en w-surfbräda kommer jag aldrig ställe mig igen..

    1. Det ÄR roligare, det börjar till och med vindsurfarna fatta tror jag.
    2. man kan va ute på vattnet och rippa och ha kul när wsurfarna får stå på land och titta på för att det blåser för lite
    3. inget BÖK med takräcken master å skit som man måste packa på bilen jämt.
    4. inlärningskurvan. Det går snabbt att bli medelbra. Att bli riktigt duktig e säkert inte lättare dock.
    5. folket. (OBS Steffo är INTE representativt för kitesurfare i allmänhet 😉 Jag vet inte.

    Ps. Jag vill trycka en t-shirt med trycket “Kitesurfers have more fun” (with your daughters) kanske inte sista delen.. 🙂

    Hejsan hoppsan!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Att konvertera från windsurf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.